18-22.04.16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема «Праця людей на весні».
Впродовж тижня розширювали знання дітей про особливості трудових дій навесні в містах та селах, закріпили знання про ознаки весни.
На занятті із Довкілля діти

  • узагальнювали знання про ознаки весни, розвивали вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, виконуючи завдання дидактичної вправи «Чому це саме ця пора року»
  • Розширювали знання про життя рослин, тварин та птахів навесні, виконуючи завдання вправи «Що буває навесні»
  • Бесіда «Чим займаються дорослі навесні у садах?на квітниках, на городах?»
  • Д\г «Що де росте?» (Діти розділяються на команди «сад,город,квітник,» команди вибирають картки із зображеннями дерев,овочів та фруктів )

На занятті із Розвитку мовлення та Рідної природи узагальнювали знання про дерева та кущі навесні, вчились визначати основні частини рослин, розвивали вміння порівнювати рослини за різними ознаками, вправлялись у вмінні утворювати іменники у множині, у вживанні слів-ознак, вчились правильно будувати речення, складати описову розповідь про працю людей навесні;

  • відпочивали, виконуючи
    психогімнастику»Ім’я шепоче вітерець»
  • Розвивали пояснюваьне мовлення в бесіді «Ліс» (Діти відповідали : Що таке ліс? Що відбувається з деревами навесні?Які дерева ростуть в лісі? Якими бувають ліси?Як називають ліс у якому росте більше дубів, сосен?)
  • Мовна гра «Один-багато» (Береза-берези, диб-дуби, сосна-сосни…)
  • Д/г «Опиши за схемо» (Складали розповідь про дерева за допомогою схеми : Яке я дерево,що зі мною відбувається?
  • Дидактична гра» Порівняй» (складали порівняльні речення напр.Дерево високе,а кущ низький і т.д.
  • Д/г «Про ліс» (вихователь промовляє речення про ліс,а діти закінчують їх правильно узгоджуючи слово «ліс» напр.Ми ходили на прогулянку до ліс. т.д.
  •  продовжили роботу з віршами зі словникової роботи, вивчаючи їх за допомогою схем.
  •  обговорювали прислів»я про весну.

На занятті із художньої літератури працювали із оповіданням В.О.Сухомлинський «Я вирощу внучку, дідусю!».
На занятті розвивали діалогічне та монологічне мовлення, активізували словник дітей іменниками, прикметниками та дієсловами , розширювали знання дітей про дерева, звернули увагу на процес вирощування дерева та умови, потрібні для росту. Продовжували вчити уважно слухати оповідання та відповідати на запитання за змістом. Виховували у дітей любов до природи, бажання вирощувати дерева та доглядати за ними. Словник: виросла з кісточки, викохаєш вишеньку.
Донесли до дітей ідею про те, що люди, які вирощують дерева вкладають в них всю свою душу, з любов’ю ставляться до праці. Діти вчились розмірковувати над питанням « Якщо кожен посадить хоча б по одному дереву…».
З повагою. Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s