11-15.04.16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема «Космос». Впродовж тижня
формували у дітей позитивне ставлення до навколишнього світу, збагачували уявлення та знання про космос, планету Земля, її супутник Місяць, планети Сонячної системи, ознайомили із сузір»ями, формували цікавість до інформації про космос, вчились розрізняти водний простір і сушу на глобусі.
На занятті із Ознайомлення із Довкіллям розглядали питання :

  • Чим особлива наша планета ? Чому нашу планету називають блакитною? Який ще колір можна побачити на землі з космосу? Що вони означають? Земля стоїть на місці чи рухається? Звернули увагу, що обертання Землі є причиною змін пор року та частин доби.
  • Розглядали питання : що таке Сонце? Чи можемо ми полетіти на Сонце? Чому?
    Закріплювали знання по темі , виконуючи завдання дидактичної гри «Розташуй планети за Сонцем»
  • відпочивали, граючи в рухливу гру «Планети» та «Сонце».
  • Після подорожі планетами , розглядали мапу зоряного неба, дітям було цікаво розглядати сузір»я та особливо їх назви, зробили мапу зоряного неба з сузір»ям Волошка (на кожну зірочку діти самостійно малювали свої обличчя та приклеювали).

На занятті із Розвитку мовлення на тему «Космос»

  • продовжувати формувати уявлення дітей про Сонячну систему, космос, розширили знання про професію космонавтів, відпочивали, виконуючи психогімнастику «Я і Сонечко»
  • вправлялись у вмінні складати зв’язну розповідь, виконуючи завдання вправи Д\г «Що я знаю про Сонце?»
  •  розвивали увагу, логічне мислення, виконуючи завдання вправи «Відгадай загадку»
  • Розвивали вміння добирати прикметники до іменників, виконуючм завдання Д\вправи «Місяць який?»
  • Д\г «Який,яка,яке?» (гаряче, ласкаве, велике, яскраве, кругле)
  • Розвивали зв’язне мовлення , виконуючи завдання вправи «Космічні небилиці»(складали речення на космічну тему)

На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали вміння впорядковувати числовий ряд у дидактичні грі «Парад планет» ,
  • закріплювали прийоми порівняння за довжиною, розміром + вправлялись у вмінні вживати слова-терміни «найдовший, коротший, ще коротший; найвищий, нижчий, ще нижчий, найнижчий», виконуючи вправу «Порівняй хвости комет, порівняй комети»,
  • вправлялись у вмінні порівнювати дві множини за кількістю елементів, активізували вміння відповідати на питання «На скільки більше, на скільки менше?», виконуючи завдання гри «Порівняй кількість метеоритів»,
  • розвивали слухову увагу, виконуючи завдання «Виклади на один-два менше-більше ніж почуєш звуків»
  • Розвивали логічне мислення, виконуючи завдання вправи «Скажи навпаки»

На занятті із художньої літератури працювали із оповідям В.О.Сухомлинського «Хай будуть Соловей і Жук» вчились бути уважними до змін, що сталися навесні (від сонячного тепла розтанув сніг, зазеленіла трава, з’явилося багато комах і птахів. Звернули увагу як багато зможе подарувати людині спілкування з природою.
З повагою. Ваші вихователі.

Шановні батьки!

Запрошуємо Вас на тиждень Відкритих дверей  !

Чекаємо у змінному взутті.

Понеділок. Басейн (9.05),

                          Малювання (15.15)

Вівторок.     Грамота (9.00), 

Середа.        Музичне (10.00)

Четвер.         Фізкультура (10.00)

                           Англійська мова (15.15)

П`ятниця.     Хореографія (10.30)

                             Ручна праця  (15.15)

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s