4-8.04.16 Група «Волошка»

admin-ajax

Тема тижня «Мій настрій». Впродовж тижня розширювали уявлення дітей про види емоцій, розвивали вміння розрізняти добрі та погані вчинки людей, вправлялись у вмінні визначати причинно-наслідкові зв’язки між вчинками та наслідками.
На занятті із художньої літератури

  • працювали із оповіданням В. Сухомлинського «Чому всім стало радісно?»; розвивали вміння відповідати повними реченнями на питання за змістом твору;
  • складали «Квітку настрою» (працювали із запропонованими життєвими ситуаціями)

На занятті із образотворчого мистецтва приділили увагу перелітним птахам, а саме «Лелеки у гнізді».

На занятті із розвитку мовлення

  • розвивали зв’язне мовлення,удосконалювати навички вживання дієслів,використання вставних слів(напевне, здається, мабуть), складаючи речення про вчинки дітей, що зображені на картинах по Етиці,
  • збагачувати словник дітей словами протилежного змісту (антонімами), виконуючи завдання дидактичної вправи «Скади навпаки»

На занятті із Етики на тему «В гості прийшла доброта»

  • розвивали вміння розрізняти добрі та погані вчинки у вправі «Добрий -злий»
  • прищеплювали навички пояснювального мовлення, виконуючи завдання вправи «Який казковий герой»,
  • працювали із казкою «Колосок» : відповідали на питання за змістом, вправлялись у вмінні змінювати поведінку казкових героїв та прогнозувати наслідки таких змін;
  • Д\г (рухлива)»Зробити -зробили» (вправлялись у вмінні змінювати слово в теперішньому часі на слово в минулому часі )
  • Д/г «Поясни, що трапилося?» (описували ситуацію,що ж там трапилося, і визначали :перемогло добро чи зло);

На занятті на тему «Бути ВВІЧЛИВИМИ» розширили уявлення дітей про різні форми вітання, прохання, звертання, подяки; вчились використовувати ці форми у спілкуванні з ровесниками, зі старшими. Розвивали зв’язне мовлення, увагу, пам’ять. Виховували навички культури поведінки.

  • Вправа «Чарівна торбинка». Запропонували дітям зім’яти листок чорного паперу з виразом обличчя злої людини. В «чарівну торбинку» треба скласти всі негативні емоції: злість, образу, гнів – зім’ятий чорний папір. ( А В КІНЦІ ДНЯ  ТИМ,  ХТО «СПРАВИВСЯ З СОБОЮ «ЧАРІВНА ТОРБИНКА «ВИДАВАЛА» ЗАМІСТЬ ЧОРНИХ БІЛІ КЛАПТИКИ ПАПЕРУ, ДЕ ДІТИ МАЛИ ЗОБРАЗИТИ ЩОСЬ гарне  НАПР.КВІТИ,СОНЦЕ…)
  • Гра «Школа ввічливості». (Усі діти утворюють чарівне Коло Ввічливості. Одна дитина промовляє якесь ввічливе слово своєму сусідові. Той, у свою чергу, повторює це слово та додає до нього своє. Наступний по колу повторює два попередні ввічливі слова та додає до них своє і т. д. (наприклад, доброго дня, бажаю успіху, перепрошую, щиро радий тощо))
  • Працювали із прислів’ями про ввічливість

1.«Ласкаве слово, що весняний день»
2.«Не будь примітний, а будь привітний»
3.«Добре слово краще за цукор і мед»
4.«Рана загоїться, а лихе слово – ні»
5.«Слова щирого вітання дорожчі за частування»
6.«Слово лікує, слово й ранить».

  • Працювали із віршем «Ввічливість».

До всіх сердець, як до дверей,

Є ключики малі.

Їх легко кожен підбере,

Якщо йому не лінь.

Ти, друже, мусиш знати їх,

Запам’ятать неважко:

Маленькі ключики твої –

«Спасибі» і «Будь ласка».

В. Гужева

  • Гра-інсценівка за твором В.О. Сухомлинського «Скажи людині «Здрастуйте».
  • Приймали участь в Бесіді «Що буде, коли люди перестануть говорити одне одному ввічливі слова?»
  • Закріплювали знання про ввічливі слова , про слова-компліменти, виконуючи вправу «Скринька чарівних слів».

В середу всі «Волошки» вітали

Стефанчика з

Днем Народження!

Muzlystivka5-denjnarodzennya
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s