4-8.04.16 Старша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тема тижня «Що я люблю, а що не люблю».
Впродовж тижня дітки розвивали здатність висловлювати думки про власні відчуття, розвивали розуміння доцільності етичних способів налагодження стосунків із оточуючими.
На заняттях із художньої літератури

  • працювали із оповіданнями про людські стосунки «Іспит милосердям», «Кошеня» та розвивали вміння переказувати оповідання із вживанням мовних та немовних засобів виразності,
  • вчились висловлювати власні думки щодо змісту творів, вправлялись у вмінні давати мотивовану моральну оцінку ситуаціям та вчинкам героям.
  • розвивали пам’ять, вміння виразно розповідати вірші.

На заняттях із розвитку мовлення

  • розвивали уявлення про етичні характеристики людей та розвивали логічне мислення, добираючи слова антоніми у вправі «Скажи навпаки» (доброта-злість, щедрий-жадібний, чесний-брехливий, чуйний-бездушний, скромний-пихатий, працьовитий -лінивий );
  • Розвивали вміння складати описові та порівняльні розповіді за дидактичними картинками «Добрі-погані справи»,
  • вправлялись у вмінні придумувати події, що передували тим, які відтворені на картинках «Що зробило Ведмежа?»,
  • розвивали вміння розмірковувати над ситуаціями-ділемами та оцінювати вчинки, виконуючи вправу «Це добрий чи поганий вчинок» (на жаль, не всі діти змогли зробити адекватні висновки!😦 )
  • Закріплювали слухову увагу та вміння розрізняти довгі та короткі слова у вправі «Будь уважний» (праця-працьовитий, сум-засмутитися, сміх-засміятися тощо),

Впродовж тижня на заняттях з Етики

  • розвивали вміння знаходити позитивні риси в оточуючих, бачити та помічати добрі справи у вправі «Мені в тобі подобається…., тому що» (Варіант,що сказав хлопчик : «Мені подобається, що ти цікавий, бо з тобою ніколи не нудно грати» !!!! на жаль, деякі дітки можуть казати компліменти тільки щодо зовнішності та одягу😦 : «Мені подобається, що ти красива….в тебе гарна зачіска….)

На заняттях із Довкілля

  • вчились усвідомлювати та пояснювати необхідність бережного ставлення до ресурсів природи, виконуючи завдання дидактичної гри «Можна, не можна»,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки,
  • розвивали дрібну моторику рук, виконуючи пальчикову гімнастику.

На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали вміння розв’язувати та читати приклади у дидактичній грі «Допоможи Слоненятам»,
  • Закріплювали вміння будувати числовий ряд у вправі «Розстав циркові тумби»,
  • вправлялись у вмінні порівнювати числа за допомогою знаків у грі «Допоможи Силачу знайти важчу та легшу гирю»,
  • розвивали логічне мислення , короткочасну пам’ять, вправлялись у вмінні розмірковувати у вправі «Повтори речення та визнач ім’я дівчаток»,
  • розвивали логічне мислення та закріпили знання про геометричні фігури , розв’язуючи завдання «Циркового кросворду».
    З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s