04.04-08.04 група «Пролісок»

Тема тижня: «Котик».
Розвиток мовлення+природа
Освітні:
навчати дітей уважно розглядати й обстежувати іграшку ( котик), виділяти характерні риси, пояснити, що це свійська тварина. Складати невеликі описові розповіді за запитаннями вихователя; закріплювати навички використання речень із 3–4 слів
закріплювати уміння дітей розпізнавати кішку за зовнішніми ознаками;
формувати навички вимовляти звуконаслідування; формувати граматичний лад мовлення, удосконалювати вміння розуміти і правильно вживати прийменники (НА, НАД, ПІД).
продовжувати вчити відповідати на запитання.
Розвиваючі:
розвивати увагу, спостережливість, мислення, уміння декламувати невеликі вірші;
Виховні:
виховувати любов до тварин, бережливе ставлення до них, бажання доглядати за ними.
Словник: круглий, пухнастий, гладенький, вусатий, м’якенький, білий, стрибає, ходить, бігає, умивається, їсть, грається, спить, нявкає, п’є, ловить.
Логіко- математичний розвиток
Освітні завдання:
вчити порівнювати рівні і нерівні групи предметів; розуміти й правильно вживати поняття один, багато, стільки — скільки, порівну. Вчити порівнювати предмети за шириною.
закріплювати лічбу в межах двох, вміння відносити останнє число до всієї групи предметів; ознайомити з геометричною фігурою квадрат методом порівняння його з кругом.
формувати уміння обстежувати фігуру тактильно-руховим і зоровим способом; Розвиваючі завдання:

розвивати пізнавальну активність, логічне мислення,довільну увагу, вміння діяти за вказівкою вихователя.
Виховні завдання:
виховувати почуття доброти, організованість, інтерес до математики.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Клубочок для котика»
Аплікація « Килимок для котика», « Котик »
Ліплення « Кіт Васько»

Читали та вивчали такі віршики, як :
М. Познанська « Що киця любить, а що ні» ( вивчили)
Киця любить, як по спинці
Гладжу киценьку свою,
Як дарую їй гостинці,
Кашу, молоко даю.
Киця сердиться на мене,
Як смикну її за хвіст;
Очі зробляться зелені,
І не п’є тоді й не їсть…
К. Перелісна ( вивчили)
Ой ти, кицю неслухняна,
Ти куди біжиш так рано?
-Побіжу я аж до річки,
Щоб напитись там водички.
-А вночі куди ходила?
-В полі мишку я ловила.
— Ой, неправду ти сказала,
Ти сметанку тут злизала.
-Я не відаю й не знаю,
Я сметанки не вживаю.
О. Олесь « Киця»
А. Камінчук « Кіт Василь»
А. М’ястківський « Киця прокидається»
І. Блажкевич « Котик — Муркотик»
Читали оповідання : Н. Забіла « Кіт і півник», «Пан Коцький», Ю. Ярмиш« Як троє кошенят до бабусі в гості ходили». Бесіда « Доглядаємо за котиком». Колискові перед денним сном. Загадки про котика. Мімічна гімнастика « Який настрій у котика? », гра – імітація « Ми маленькі котики».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Кіт і миші»
«Квач »
«Знайди собі пару»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Дістань квітку »
«Не наступи»
« Кролики»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
«Кеглі»
« Прокоти м’яч »
« Мисливці і птах»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Кольорові клубочки»
« Вчимося піклуватися»
«Що корисно, а що ні?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s