4.04-8.04.16р. молодша група «Веселка»

На вулиці стрімко потеплішало і ми розпочали тиждень зі спостережень за природним довкіллям, яке дуже привертає увагу малят. Кожного дня вони мають змогу побачити, як стрімко від тепла пробуджується природа. А з таким гарним потеплінням ми стали дуже чути спів птахів. Тому обрали весняну тему: «Птахи прилетіли».

Фото4243 Фото4244

Під час занять, ігор та спостережень ми з’ясовували про наступне:

  • Яких дітки пам’ятають зимуючих птахів і чому вони так називаються?
  • Що є у пташки?(частини тіла)
  • Що їдять пташки?
  • Чому деяким з них приходиться відлітати? Як вони називаються?
  • Як співають пташки?
  • Що пташки роблять весною, коли повертаються з теплих країв?
  • Чим пташки схожі і чим відрізняються?
  • Що таке шпаківня і з чого її виготовляють?
  • Де і як будують гніздечка пташки?
  • Фото4217 Фото4218

  Під час мовленнєвих вправ та ігор дітки вправлялись:

* Називати птахів по складах (жайворонок, журавель, лелека, шпак, зозуля, чапля);

*Звуконаслідувати голоси птахів з різною силою голосу(голосно і тихо);

*Відповідати  на запитання дорослого про особливості кожної пташки;

*Складати описову розповідь про пташку з допомогою вихователя;

*Проговорювали назву пташки в однині, множині (один шпак, багато шпаків);

*Відповідали на запитання з логічним навантаженням (Журавель це птах чи тварина?);

*Змінювали назви птахів під час гри»Кого не  стало?» (шпак-шпака, лелека-лелеки);

*Відгадували загадки про птахів;

*Робили артикуляційну гімнастику для язичка;

* Шукали на картинках частини тіла пташки за назвою (вправа на уважність);

*Знаходили небилицю у віршованих рядках:

Летить шпак-летить їжак,

Летить журавель-летить карусель.

Летить горобець-летить жеребець.

*Розучили гру-скоромовку:

Журавель до жабенят вийшов на купиння.

А вони усі підряд «Жух!» у жабуриння!

Фото4221 Фото4222

Під час логіко-математичних занять дітки закріплювали назви та особливості геометричних фігур, вправлялись порівнювати предмети за різними ознаками: кольором, формою, кількістю окремих деталей, додатковими деталями. Дітки продовжують навчатись встановлювати послідовність предметів на слух. Малята багато працювали з роздатковим матеріалом та рахівними паличками. З геометричних фігур викладали шпаківню, пташок. Закріплювали назви частин доби та виконували пальчикові ігри.

Фото4223Фото4241 Фото4242

В повсякденному житті та на прогулянках дітки з задоволенням грають улюбленими іграшками. Під час розвивальних ігор працюють з шнурками, м’якими кульками, гудзиками. Дітки спостерігають за розсадою помідорчиків та перцю, яку ми посіяли і весь час поливали. Деякі дітки з великим задоволенням виконують доручення по догляду за кімнатними рослинами. Дівчатка просять включати музику для танців, а на вулиці вчаться стрибати в глибину та вісіти на турніках.

Фото4228Фото4215 Фото4219Фото4230 Фото4231 Фото4233 Фото4234Фото4226 Фото4227Фото4224 Фото4225

Ось так проходив наш тиждень.З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s