28.03.-1.04.16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня  «Явища природи».
Впродовж тижня діти розширили уявлення про явища природи (вітер, дощ, злива,туман, роса, гроза,
блискавка, град, хмари, повінь,сніг, снігопад,іній, ураган), про правила безпеки під час природних явищ.
На заняттях із художньої літератури

  • працювали із казкою В.Сухомлинського «Ласкавий вітер і холодний вітрюган.
  • Дітки розвивали уяву, творчі здібності, виконуючи психогімнастику

«Вітер» (вихователь пропонує уявити дітям, що вони перебувають у лісі, та, слухаючи вірш, виконують відповідні рухи.
Вітер навкруги гуляє,
Моє деревце хитає.
Угору тягнуся,
Тому не піддаюся.
Вітерець все тихше, тихше.
Мої віти не колише.
На занятті із Рідної природи на тему: «Дощ періщить наугад, барабанить в шибки град»
Дітки ознайомились з такими природними явищами як мряка, дощ, град, їх утворенням, уточнили уявлення про особливості дощів (грибний дощ, мряка, злива).

  • Розвивали мовлення, збагачували словниковий запас дітей словами: грибний дощ, злива, мряка, град.
  • Вчились вживати форми іменників чоловічого роду в родовому відмінку (під час обговорення вірша).
  • Виконуючи Дидактичну вправу: «Кому потрібен дощ», поглибили знання про властивості води, про те що вона потрібна людям, тваринам, рослинам, птахам,
  • розвивали мислення, увагу, пам’ять в грі «Які вони, крапельки?» (вправлялись у добиранні слів – ознак,
  • виконуючи вправу «Коли це буває» дітки закріплювали знання про пори року, сезонні явища,
  • розвивали уяву, логічне мислення в грі «Відгадай загадку» (явища природи),
  • Дидактична гра «Що наплутав художник» (логічне мислення, пори року)
  • Розвивали діалогічне мовлення в Бесіді «Різна погода» ( Як одягнуті люди під час дощу -як захищають себе від дощу люди? Яке взуття взуваємо? Які ще явища трапляються під час дощу?)
  • Розвивали уяву, виконуючи Психогімнастику «Я – дощ»!

На занятті із Розвитку мовлення

  • виконували завдання дидактичної вправи «Продовжи речення» (розвивали вміння добирати прикметники та дієслова ;
  • в дидактичній вправі «Складемо загадку» розвивали спостережливість, творчі вміння,
  • в  дидактичній грі «Розкажи і покажи» дитина обирає ілюстрацію з зображеним явищем природи і розповідає про нього,
  • виконували Психогімнастику «Вітер, дощ і грім»;

На занятті із Безпеки

  • розвивали діалогічне мовлення в Бесіді «Поведінка під час різних явищ природи» (під час грози, блискавки , дощу, урагану, смерчу, землетрусу ).
  • Виконували завдання дидактичної гри «Безпечно — небезпечно» (розвивали пояснювальне мовлення)
  • в дидактичній вправі «Як небо про погоду розповідає» діти розширювали уявлення про зв’язок стану неба з погодою.
  • Відпочивали, виконуючи Психогімнастику «Я – хмаринка!»

На заняттях з логічного мислення

  • розв’язували завдання кросвордів,
  • розв’язували приклади, вправлялись у вмінні їх читати,
  • розвивали логічне мислення в грі « Що зайве»,
  • закріплювали знання про геометричні фігури, розвивали увагу, логічне мислення в грі «Намисто з фігур»,
  • розвивали увагу, логічне мислення в грі «В картинній галереї».
    В п’ятницю дітки із задоволенням повеселилися на першоквітневій розвазі в чудових масках та костюмах!
    З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s