28.03-01.04.16. молодша група «Веселка»

Багато діток були відсутніми тоді, коли ми розпочали вивчати все про весну. Тому на цьому тижні ми продовжили вивчення теми і назвали тиждень «Весна-красна». Дітки, які були присутні на заняттях на минулому тижні мали можливість виступити в ролі вчителів і навчити інших.

Під час ігор та занять, ми продовжили роз’яснювати діткам наступне:

  •  Які ознаки ранньої весни?
  • Що принесе нам весна пізніше?
  • Яке весняне сонечко, небо?
  • Чому на вулиці стало темніти пізніше?
  • Чим зима відрізняється від весни?
  • Як змінюється одяг людей навесні?
  • Якою буває погода весною?
  • Яких комашок, птахів дітки побачать навесні?
  • Як поступово прокидається природа?
  • Фото4201 Фото4202

Дітки мали можливість познайомитись з новими настільними іграми «Пори року»(під час якої потрібно було підібрати маленьку сюжетну абопредметну картинку до великого зображення ранньої та пізньоївесни) та «Природниче лото» (під час якої необхідно було співставляти сюжетну картинку відповідної пори року з кольором основної картини); мовленнєвої гри «Коли це буває?» (під час якої дітки вгадували за описом вихователя назву пори року) та дидактичної гри «Кого розбудило сонечко?» (під час якої дітки намагались самостійно складати речення та звуконаслідувати).

Розвивати мислення дітей нам допомагали різноманітні загадки про сонце, місяць, зорі, весняні явища в природі, вправи на порівняння тих чи інших картинок, мовленнєві вправи, які потребують від дитини швидкої відповіді на поставлені запитання(наприклад: Що робить сонечко?….світить, гріє, посилає нам свої промінчики, вранці встає, а ввечері лягає спати, тощо; Якими словами ми можемо назвати сонечко?, Хто любить весну? та інші подібні запитання по темі, які передбачають багато відповідей). Для закріплення знань дітки мали можливість викладати з паличок сонечко та утворювали кольорове коло з трикутників.

Фото4187 Фото4188 Фото4189

Розвитку слухової та зорової пам’яті та логічного мислення сприяли завдання на встановлення послідовності певних предметів (Наприклад: викласти доріжку з фігур у певній послідовності після словесної інструкції — червоний, зелений і дітки мали самостійно продовжити рядок.). Ми закріплювали з дітками величину предметів і викладали 5 величин від найбільшого до найменшого. Повторювали частини доби під час гри «День-ніч».

Фото4185 Фото4186Фото4184

Під час прогулянок дітки мали можливість вже побачити перших жуків — солдатиків, яких з великою зацікавленістю вони розглядали і , навіть, збирали у відерця. Багато діток з задоволенням навчаються стрибати у глибину з пеньочків, деякі пробують свої сили на турнічках. Так само продовжують грати з піском та у знайомі рухливі ігри. Під час «Дня здоров’я», який традиційно пройшов в останній день місяця дітки багато грали в рухливі ігри та виконували спортивні вправи в групі. Ми вчились визначати настрій діток та вітатись у «дружньому колі».

Фото4191Фото4194Фото4195Фото4196Фото4197Фото4198Фото4199 Фото4193

Закінчився тиждень веселою розвагою, яка була присвячена Дню сміху. Дітки з задоволенням грали в різні ігри, виконували смішні і веселі завдання та спостерігали за жартами більш старших діток.

Фото4213Фото4209Фото4212 Фото4214

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s