28.03-01.04 група «Пролісок»

Тема тижня: «Гарні квіти навесні».
Розвиток мовлення+природа
Освітні:
удосконалювати уміння добирати епітети, правильно вживати іменники на позначення квітів, іменники у формі родового відмінка;
навчати виявити найчастіше повторювальні приголосні звуки в реченнях скоромовках.
формувати уміння складати невеликі описові розповіді, розповідати невеликі вірші. Формувати фонетичну компетентність та звукову культуру мовлення малюків; вправляти дітей у звуконаслідуванні.
продовжувати навчати помічати явища, які відбуваються в природі навесні і називати їх.
Розвиваючі:
розвивати зв’язне мовлення, фонематичний слух, спостережливість, уяву.
Виховні:
виховувати любов до рідної природи, бажання робити добро.
Логіко- математичний розвиток
Освітні завдання:
формувати уявлення дітей про величину предметів; вправляти вихованців у визначенні предметів із використанням ознак « великий — малий», «довгий — короткий», «високий — низький». Формувати кількісні уявлення до трьох.
Закріпити знання основних кольорів.
Розвиваючі завдання:
розвивати пізнавальну активність, покращувати різновиди уваги та логічне мислення. Розвивати навички складання цілої картинки з 4-х частин.
Виховні завдання:
виховувати почуття доброти, інтерес до математики. Формувати навички співпраці, розвивати ініціативу.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Кульбаби», « Перші весняні квіти», « Квіти в вазі»
Читали та вивчали такі віршики, як :
К. Перелісна « Кульбаби» ( вивчили)
К. Перелісна « Пролісок» ( вивчили)
В. Бондаренко «Повернувсь лелека» ( повторили)
В. Марсюка «Ластівка» ( повторили)
Закличка «Вийди, вийди, сонечко» ( повторили)
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На весняні квітоньки,
На маленькі дітоньки,
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
А. Камінчук « Котики вербові»
С. Погорелова « Квітневий дощик»
К. Перелісна « Дві квіточки»
Читали оповідання : Легенда про пролісок. Бесіда « Бережіть весняні первоцвіти». Колискові перед денним сном. Загадки, прислів’я та приказки про квіти. Мімічна гімнастика « Розмова квітів », гра – імітація « Ми хмаринки — веселенки».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« У саду»
«Квач »
«Лови»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Дістань квітку »
«Не наступи»
«Дістань іграшку»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
«Перелітні птахи»
« Прокоти м’яч »
« Мисливці і птахи»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Кольорові клубочки»
« Назви квіточки»
«Де чий будиночок?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s