21-25.03.16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня «Здрастуй весна». Впродовж тижня розширювали знання дітей про ознаки весни, вчились розрізняти ознаки ранньої та пізньої весни .

Всі «Волошки» вітали Владочку з Днем народження!

Бажаємо Вдадочці, щоб збувались всі мрії та бажання!

ueacfniZ9Uw

**********************************************

На заняттях з розвитку мовлення

  • працювали із казкою «Як Оленка хотіла весну наблизити»(Сухомлинський) (вчились відповідати на питання повними реченнями, переказували казку).
  • виконували Дидактична вправа «Яка пора?» ( слова-ознаки,що характеризують пори року)
  • Дидактична вправа «Погода навесні» ( Надворі весна. Яка пора? (весняна) Сьогодні йде дощ. Яка сьогодні погода? (Дощова) тощо).
  • Мовна гра «Придумай риму про весну»
  • Дидактична вправа «Склади речення» (з набору слів діти складають речення про весну . Наприклад : Весна, тепла , лагідна, прийшла.
  • Психогімнастика «Я весна»
    На заняттях вправлялись у вмінні складати описові розповіді за сюжетними картинами про весну.

На заняттях з рідної природи формували елементарні уявлення дітей про найхарактерніші ознаки весни в неживій та живій природі, виховувати пізнавальний інтерес до явищ природи, дбайливе ставлення до природи.

  • Розгадували загадки про весняні явища,
  • Д/г Ознаки ранньої весни (дитина домальовує в схемі ознаки весни, яких не вистачає на схемі)
  • Мовленнєва вправа «Закличка до дощу»
  • Відпочивали, виконуючи Психогімнастику «Який я птах?»
  • Розвивали уяву, вправлялись у вмінні описувати птахів у мовній вправі «Розкажи про перелітну птаху».

На логіко-математичних заняттях

  • вправлялись у вмінні добирати протилежні за змістом слова в логічній вправі «Скажи навпаки» (діти добирали антоніми слова –назви: зима-літо, день-ніч, добро-зло, галас-тиша, чоловік-жінка; слова-ознаки : довгий – короткий, високий-низький, важкий-легкий, товстий-худий, тонкий-широкий, повільний-швидкий, кислий-солодкий, чистий-брудний, працьовитий-лінивий, добрий-злий; слова-дії : забруднити-випрати, зім’яти-випрасувати, зруйнувати-побудувати, посваритись – помиритись , картати-хвалити, заважати-допомагати, працювати-ледарювати тощо),
  • Вправлялись у розв’язанні прикладів, вчились їх читати;
  • Закріплювали вміння викладати числовий ряд в прямому та зворотному порядку;
  • Виконували завдання гри «Число-сусід»;
  • Виконували завдання на розвиток короткочасної пам’яті та уваги «Повтори»;
  • Розвивали увагу у вправі «Повтори такий же малюнок»;
  • Закріплювали вміння класифікувати, повторили узагальнюючи поняття в грі «Що до чого?».

На прогулянках проводили спостереження за змінами в рослинах, вчились розрізняти бруньки на різних деревах, згадували назви дерев, грали в мовну гру «Хвойні-листяні».
****
Шановні батьки!
Запрошуємо на Батьківські збори 30.03.16 о 17.30.
Чекаємо з теплим весняним настроєм та у змінному взутті.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s