21-25.03.16 Старша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тема тижня «Світ професій».
Впродовж тижня розширили знання дітей про світ професій, формували уявлення про суспільне значення професій, виховували повагу до працьовитих людей, вчились мріяти, вірити в свої сили та можливості.
На занятті з Ознайомлення з Довкіллям

  • розвивали діалогічне мовлення, розширили уявлення про особливості заводів, фабрик, різноманіттям професій, що пов’язані із виготовленням будь якого одного предмета чи продукту, приймаючи участь в бесіді «У світі промисловості»;
  • розвивали увагу, логічне мислення, розгадуючи загадки про професії;
  • вчились впізнавати професію за описом матеріалів та інструментів, що необхідні працівникам:
    розвивали логічне мислення, виконуючи
    Вправу «Де я був?» ( Я бачив гребінець — де я був? (У перукарні.) Я бачив шприц — …Я бачив хліб, цукерки — … Я бачив багато ліків — …Я бачив багато книжок — …Я бачив парту, крейду — … тощо),
    Та в грі «Хто тут був і що забув? ( діти вгадували професію, розглядаючи та співставляючи інструменти та матеріали(наприклад: хто міг забути ножиці, глобус, ваги, скрипку, термометр, ракетку, футбольний м’яч тощо)
  • закріплювали знання про виробництва, виконуючи мовну вправу «Назви підприємство» (Діти вправлялись у вмінні добирати назву підприємства . Наприклад :На якому заводі виготовляють трактори?-на тракторному заводі. Де виготовляють автомобілі?-на автомобілебудівельному заводі. Де виготовляють хліб? –на хлібокомбінаті. Де виготовляють меблі?-на меблевій фабриці. Де виготовляють папір та картон?-на картонно-паперовому комбінаті. Де виготовляють консерви?-на консервному заводі. Тощо)
  • розвивали пояснювальне мовлення, розвивали вміння розуміти зміст прислів’їв про працю :
    «Кожний майстер був колись невмілий»
    «Краще спробувати, ніж дивитись».
    «Людина працею славиться»
    «Не одяг красить людину, а добрі справи».
    «Праця людину годує».
    «Руки людини –це найкращий скарб».

На занятті із Розвитку мовлення

  • розвивали в дітях навички планування, вчились розмірковувати про роль праці та правильного вибору професії в житті, виконуючи
    Вправу «Незавершене речення» (Діти продовжували речення: «Найбільше я мрію
    у майбутньому…, тому , що …..».
  • Учили дітей утворювати нові іменники, що позначають професію людини (чи діяльність), від іменників (пошта – поштар, меблі – мебляр), від дієслів (лікар – лікувати, вихователь – виховувати) тощо.
  • Учили складати складнопідрядні речення зі сполучником мети «для того, щоб»: «Для того, щоб мати професію – треба багато вчитись».
  • Продовжувати вчити культурі мовленнєвого спілкування, влучно застосовувати формули мовленнєвого етикету.
  • Учити складати розповідь за декількома картинками, активізувати дієслівну лексику (вихователь читає, розповідає, грає, навчає).

На логіко-математичних заняттях

  • розвивали логічне мислення в іграх по темі
    «Матеріал для виробництва» (Діти складали речення : Для виготовлення хліба потрібне….борошно, вода, сіль… Для виготовлення автомобіля потрібен…метал, пластмаса…Для виготовлення одягу потрібна тканина, ґудзики, блискавки….Для виготовлення іграшок потрібна ґума, пластмаса… тощо),
  • Розвивали вміння добирати протилежності в грі «Скажи навпаки» (порвати книжку-заклеїти книжку, забруднити брюки-випрати брюки, пошкодити іграшку-полагодити іграшку, зламати велосипед=відремонтувати велосипед, зім’яти сарафан-випрасувати сарафан, розбити вазу-виготовити вазу, зруйнувати дім-збудувати дім тощо);
  • Розвивали уяву, логічне мислення грі «Добери асоціацію» (Наприклад : картина-музей, парта-школа, поїзд-вокзал, книги-бібліотека , ліки-аптека тощо).
  • «Побували» на пасіці та познайомились із особливостями професії бджоляра чи пасічника, допомагали йому «повертати» бджіл в потрібні вулики – розв’язували приклади та шукали відповідні вулики;
  • Побували на фермі та познайомились із працівниками : дояркою, пастухом –допомагали «розставляти» свійськиї тварин за зростом, величиною, закріплюючи вміння будувати серіаційні ряди («Що за чим?);
  • «побували» на птахофабриці та познайомились із працівниками та викладали для півника доріжку із квітів (+ повторили навички порядкової та кількісної лічби в прямому та зворотному порядку).
  • Відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Виробництва», удосконалювали звуковимову, повторюючи скоромовки та чистомовки, розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику.

На музичному занятті

  • розвивали уяву, вчились слухати класичні музичні твори,
  • розвивали слухову увагу, вгадуючи звучання музичних інструментів,
  • розширили уявлення про духові музичні інструменти саксофон та трубу,
  • грали в музичні ігри.

На фізкультурі

  • розвивали вміння відчувати ритм, координувати рухи всього тіла, вправлялись у вмінні стрибати на скакалці,
  • розвивали вправність, спритність , вправляючись  проводити м’яч ногами між предметами,
  • розвивали силу рук, вміння лазити по гімнастичній лаві, підтягуючись на руках,
  • розвивали увагу, вправляючись  у вмінні виконувати вправи на перешиковування.
  • розвивали спритність, силу рук, під час лазіння по гімнастичній стінці приставними кроками.
    ****

На цьому тижня всі «Соняшники»

вітали наших милих дівчат

–Марієчку

та Нікусю!

0012НОВА

***
Шановні батьки!
Запрошуємо Вас на Батьківські збори
31.03.16 о 17.30.
*****
Сонячних весняних вихідних! З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s