21.03-25.03.16. молодша група «Веселка»

Новий тиждень приніс нашим малюкам багато цікавого: ми почали давати діткам нові завдання, які потребують вміння користуватись олівцями та тепер учасниками наших занять стали іграшки, які дітки приносять з дому. На цьому тижні ми розпочали вивчення нової теми — «Зустрічаємо весну». Тема  близька діткам, але іноді стає не дуже зрозуміла через примхливу погоду, яка знову стала нагадувати зимову.

Фото4169 Фото4170 Фото4171

Під час ігор та занять ми виконували наступне:

  • Розглядали ілюстрації з зображенням весняних явищ в природі.
  • Відгадували загадки про весну.
  • Вчили назви весняних місяців.
  • Порівнювали весну і зиму, шукали спільне і відмінне.
  • Говорили про ранню і пізню весну.
  • Розширювали і уточнювали знання про характерні особливості погоди ранньої весни.
  • Вчили помічати особливості весняного неба.
  • Знайомили діток з народною творчістю: приказками та прислів’ями про весну, весняними прикметами( «Вода з гір потекла — весну принесла»).
  • Складали розповідь про весну.
  • Робили припущення, щодо того, які кольори «улюблені» у весни.
  • Пригадували назви перших весняних квітів.
  • Фото4180 Фото4179

 Під час мовлннєвих занять ми спонукали дітей до складання речень про весну. Продовжували формувати вміння відповідати на запитання. Поповнювали словниковий запас дітей новими словами (злива, струмочок, краплинка, тощо). Дітки разом з вихователем придумували казку , додаючи необхідне слово в певних реченнях. Підбирали прикметники до іменників, відповідаючи на запитання вихователя (Яке сонце?….велике, тепле, ласкаве, кругле, жовте; Яке небо?…Які хмаринки?…). Під час гри «Пори року» дітки підбирали маленькі картинки до відповідної великої сюжетної картини. Вчились в грі «Чарівний мікрофон» придумувати і проговорювати «зимові» та «весняні» слова.

Ознайомлюючись з різними художніми творами про весну найбільшу зацікавленість викликала чистомовка:

Ами-ами-ами — вже весна не за горами.

Ити-ити-ити — їй зрадіють усі діти.

Ки-ки-ки — і звірята, і пташки.

Ля-ля- ля — зрадіє матінка земля.

Та вивчений напам’ять віршик Г. Чубач

Хмарка йшла на іменини,

До сестриці, до хмарини.

В подарунок дощ несла

Й ненароком розлила.

  Під час логіко-математичних занять та ігор дітки продовжили навчатись рахувати різними способами: прямо, по колу, хаотично. Закріплювали вміння рахувати порядковою лічбою в межах 5 прямою та зворотною лічбою. Порівнювали дві групи множин (5 горішків і 3 грибочки) і з’ясовували чого більше, чого менше, як зробити порівну? Малята продорвжували вчитись розрізняти праву та ліву сторони в просторі і на папері. Під час гри «День-ніч» закріплювали частини доби. Виконуючи завдання на слух, дітки викладали візерунок на спеціальному паперовому полі. Щоб розвинути зорову увагу діткам пропонувалось завдання прикрасити свою ручк у відповідності до зразка резиночками певного кольору та певної кількості.

Фото4165 Фото4168Фото4166 Фото4167

З задоволенням у вільний час дітки грають у ігри, які потребують зорової концентрації, координації  та точності рухів: «Збий кеглю», «Пройди по місточку», «Переступи через предмет». Дуже полюбляють рухливі ігри з різноманітними казковими перетвореннями, де необхідно наслідувати поведінку тварин, птахів, різних казкових персонажів. Ми спробували з дітками виконувати різні завдання на розвиток творчої уяви, використовуючи нетрадиційні матеріали: мушлі, питочки, пухнасті кульки.

Фото4162Фото4164

Фото4173

Фото4175 Фото4176

На прогулянках  малятам дуже подобається «відправлятись в похід» навкруги дитячого садочка, де вони з задоволенням імітують політ літаків, рух поїзда, опиняючись кожного разу в ролі водія, пілота, машиніста тощо. Кожного разу під час такої екскурсії ми вчимо діток помічати зміни в оточуючому довкіллі, закріплюємо назви різних рослин.

Ось так минув тиждень. Чекаємо тих діток, які були відсутні, щоб продовжити знайомство з весною.

                                                         ШАНОВНІ БАТЬКИ!

  Запрошуємо Вас на батьківські збори, які відбудуться 31.03. о 17.30хв.

З повагою та побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s