14-18.03.16 Старша група «Соняшник».

admin-ajax (1)Проект «Весна».
Досліджувати цю тему нам допомагали  схема та вірш «Що з весною настає?».
Під час дослідження теми дітки розширили знання про ознаки весни, шукали причинно-наслідкові зв’язки між ознаками пор року та життям живих істот.
На занятті з розвитку мовлення

  • розвивали монологічне мовлення, складаючи описові розповіді за картинами про весну,
  • активізували словник словами-ознаками та словами-діями.
  • Розвивали творчу уяву, вигадуючи власні назви для картин про весну та вчились обґрунтовувати власну думку, шукаючи пояснення.
  • Працювали із оповіданням «Сонячна краплина». Вчились уважно слухати твір, відповідати на питання повним реченням, переказувати текст близько за змістом, розвивали увагу, знаходячи нові слова в творі, вчились їх розуміти.
  • Вправлялись у вмінні вигадувати власну назву для твору.
    На заняттях виконували завдання гри
  • «Скажи лагідно»(добирали слова до слів, що пов’язані із весною : струмок-струмочок, калюжа -калюжка, хмара-хмарка тощо) ;добирали слова-ознаки у вправі «Який, яка, яке» (промені, небо, погода, …навесні),
  • добирали слова у вправі «Що буває весняне, весняні, весняна» (весняні струмочки, деньки, квіти…., весняний вітер, дощ, настрій….весняне сонце, небо, листя….);
  • підбирали слово-дію в грі «Через весняий струмок» (перестрибували та називали дієслово. Наприклад. Весняне сонце що робить ? Гріє, світить, веселить.. Весняний струмочок що робить ?дзюркоче, співає, тече….)
  • розвивали вміння впорядковувати слова , перетворюючи набір слів у речення в мовній вправі «Вправляйко» (Наприклад: Стає, День, ніч, довший, коротшою, навесні -Навесні день стає довший, ніч -коротшою. ) ;
  • Розвивали логічне мислення, вміння робити умовиводи у вправі «Причина-наслідок» (наприклад : Дощ пішов тому що я взяла парасольку- Я взяла парасольку, тому що пішов дощ. Стало тепло, тому, що комахи прокидаються -Комахи прокидаються, тому що стало тепло.);
  • розвивали вміння утворювати слова у множині у вправі «Один-багато» (струмок-струмки, дощ-дощі, шпак-шпаки, гніздо-гнізда тощо);
  • розвивали логічне мислення, уяву в грі «Відгадай за описом» (брудний, підталий….сніг; блакитне, чисте, високе….небо; ласкаве, променисте, яскраве…сонечко тощо);
  • розвивали логічне мислення в грі «Так чи не так»(Настала весна і всі птахи полетіли в теплі краї. Весною на фруктових деревах з’являються плоди. Їжачок зрадів весні та ліг в сплячку…тощо);
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки,
  • розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи пальчикову гімнастику «Прийшла весна», відпочивали, виконуючи фізкультхвилинку «Весняні хмаринки».

На логіко-математичних заняттях

  • вправлялись у вмінні розв’язувати приклади, вчились розуміти значення числа «0»,
  • після розв’язання прикладів -вчились створювати Математичні правила з використанням слів-помічників «якщо» та «тоді».(наприклад «Якщо від будь-якого числа відняти «о», тоді ……., або «якщо до будь-якого числа додати «0», тоді……»Якщо від будь-якого числа відняти таке ж саме число, тоді….»).
  • Вчились порівнювати числа, використовуючи знаки «», «=».
  • Розв’язували віршовані логічні задачі,
  • розвивали увагу, вміння орієнтуватися в просторі, виконуючи графічний диктант,
  • розвивали увагу, закріпили та розширили знання про рослини України, вміння їх класифікувати, виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди де заховався Капітошка та Вовчик».

На заняттях з фізкультури

  • вправлялись у вмінні стрибати через скакалку,
  • веденні м’яча ногами між предметами,
  • повзанні по гімнастичній лаві, підтягуючись на руках,
  • а під час п’ятничних розваг грали в різні естафети, вправлялись у спритності, грали в музичні ігри.

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s