14.03-19.03 група «Пролісок»

Тема тижня: « Весняне сонечко».
Удосконалювати уміння дітей розглядати картину, відповідати на запитання за її змістом, складати невеликі розповіді; формувати навички імітування звуків навколишнього середовища; вчити говорити у різному темпі (швидко, повільно); формувати навички вживання слова бути на означення дії у майбутньому часі; вчити виразно декламувати невеликі за обсягом вірші; розвивати мовне дихання, зв’язне мовлення, пам’ять, увагу.
Словник: збагатити словник дітей іменниками: весна, трава; дієсловами: розтанув, зазеленіли, закрапав. Продовжувати вчити порівнювати групи предметів, користуючись словами: порівну, більше, менше; закріплювати уміння порівнювати предмети за довжиною; вчити рахувати в межах трьох; закріплювати знання кольорів, геометричних фігур: трикутник, круг, квадрат; формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття ліворуч, праворуч, попереду, позаду, вгорі, внизу, перед, за; розвивати уважність, кмітливість; виховувати інтерес до заняття.

Ми всі дружно займалися:
Малюванням «Весняне сонечко»
Аплікація « Пролісок», « Вербові котики»
Читали та вивчали такі віршики, як :
А. Барто « Сонечко»
О. Висотська « Ми умієм чисто митись» ( повторили)
Закличка «Вийди, вийди, сонечко» ( вивчили)
Вийди, вийди, сонечко,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
На весняні квітоньки,
На маленькі дітоньки,
Там вони граються,
Тебе дожидаються.
Пісенька пальчиків ( вивчили)
Зголоднів великий палець:
— От коли б дістати смалець! –
Вказівний за ним зітхає:
— Смалець що! Крупи немає.
А середній мовить тихо:
— Що крупа! Без хліба лихо.-
Підмізинний ледь не плаче:
— Отаке життя ледаче! –
А мізинець:
Годі, братця!
До роботи треба браться!
Т. Коломієць « Веснянка»
Т. Шевченка « Встала весна»
О. Лупій « Рано, рано сонце встало»
Читали оповідання : « Чому сонечко на спині має чорні крапочки?». Бесіда « Вплив весняного сонечка на людину». Колискові перед денним сном. Загадки, прислів’я та приказки про весну. Гра – імітація « Ось до нас прийшла весна».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Влуч в ціль»
«Пташка і пташенята»
«По рівненькій доріжці »
Ігри з повзанням і лазінням.
«Відгадай, де сховано»
«Не наступи»
«Дістань іграшку»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
« Їстівне — неїстівне»
« Прокоти м’яч »
« Мисливці і звірі»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Що буває навесні?»
«Кому сонечко потрібне?»
«Що це»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

дерево 706

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s