14.03-18.03 молодша група «Веселка»

На цьому тижні ми закріплювали та уточнювали те, що дітки  вже навчились робити раніше. Але найцікавішим було те, що малята мали навчати когось (Наталочку, ляльку, яка раніше вчила їх; ведмедика, який за зиму багато чого забув; інших іграшок, які потребували цього.) Дітки вчились самостійно ставити запитання, що для малят є ще складним. Тому наша тема звучить «Маленькі чомусики в групі». 

Фото4150 Фото4151Фото4156Фото4139

Фото4154

 

Під час  занять з дітками говорили про наступне:

  • Що вміють робити дітки нашої групи і чого не вміють робити немовлята?
  • Яким буває настрій у діток чи дорослих?
  • Чому маленькі дітки потребують допомоги?
  • Які частини тіла є у діток? Для чого вони потрібні?
  • Що полюбляють хлопчики, а що дівчатка?
  • Як діткам бути дружними, сильними, розумними?
  • Фото4140
  • Фото4143Фото4145

Під час мовленнєвих ігор та вправ з  дітками ми намагались:

-Збагачувати активний словник  словами-діями під час вправи «Що я вмію?»(Наприклад: одягатись, розчісуватись, гратись, спати, їсти…);

-Вправляли діток у доборі слів з протилежним значенням під час гри «Говори навпаки» (Наприклад: знімаємо платтячко-одягаємо платтячко, застібаємо гудзик-розтібаємо…);

-Уточнювати назви предметів одягу та взуття під час гри «Допоможи лялькам» (Наприклад: одна дитина виконує ігрове завдання, а інша проговорює дію — «Ліза знімає платтячко»).

-Удосконалювали навички словотворення , продовжували вчитись вживати зменшено-пестливі слова під час гри «Ласкаве слівце» (Напиклад: доня-донечка, курка-курочка, сонце-сонечко…);

-Сприяли розвитку слухової уваги, вчились аналізувати текст вірша, відповідаючи на запитання за його змістом. Вірш К. Перелісної «Маленька».

-Знайомились з приказками та прислів’ями, розглядали ілюстрації за їх змістом:

«Немає друга — шукай, а знайшов — бережи»

» Дав слово — тримай»

«Хліб — всьому голова»

-Розучили віршик К.Перелісної напам’ять:

Я пролісок синенький

І перший навесні,

Сказати вам раденький:

«Кінець, кінець зимі».

З-під снігу мій листочок,

До сонця протягну,

І ніжний мій дзвінчок

Вітатиме весну.

— Продовжили вчитись складати речення з допомогою дорослого, описуючи предметні картки.

-Вправлялись говорити один одному та іграшкам приємні слова та компліменти.

Під час логіко-математичних занять  продовжували вчитись рахувати предмети прямо та по порядку, вправлялись знаходити спільне і відмінне серед двох квіточок. Закріплювали знання про різні величини (великий і маленький, широкий і вузький, довгий і короткий). Повторювали геометричні фігури. Знайомились з об’ємною фівгурою — куля. Порівнювали кольорові кульки з предметами. Співставляли контури предметів з самим предметом.

Фото4147

Фото4141 Фото4142

 Під час спостережень в довкіллі та занять з природи  розглядали паростки квітів, які з’явились на клумбах на території садочка. Повторювали частини рослин та умови їх догляду.  Обігрували процес росту рослинки від насіннячка до квітки під час гри «Садівник». Розглянули рослини в куточку природи та посадили насіння перців та помідорчиків на розсаду.

Фото4157Фото4158

Тиждень був насичений та цікавий, нажаль деякі дітки були відсутні.

До зустрічі у понеділок, з побажаннями гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s