9-11.03.16 Група «Волошка».

 

admin-ajaxТема тижня «Наша Україна». Впродовж тижня розширювали знання про державні та народні символи України, про народні традиції та порівнювали із сучасним життям.
На занятті «Ми українці» до нас в гості завітала лялька –українка.

  • Виконуючи завдання Д/г «Опиши і поясни» (діти описували ляльку та розповідали про неї (яка вона?в що одягнена?чому вони вирішили,що вона маленька українка?)
    Розширювали знання про державні символи України.
  • Д/г «Один- багато»(утворення множини) Розширювали уявлення про наше місто ,
  • приймаючи участь в бесіді «Цікавинки міста» (Чого багато в нашому місті? У нашому місті не одна споруда, ……. а багато споруд. У нашому місті не один театр, …… а багато театрів. тощо)
  • Порівнювали особливості міста та села, виконуючи завдання Д\г «Сільський- міський»(утворення прикметників) (Вулиця в місті -міська вулиця. Вулиця в селі-сільська вулиця тощо).
  • Мовна гра «Хто де живе?» (утворювали прикметники від іменників : Ми живемо в Україні значить ми українці, а в Італії,Франції тощо)
    Присвятили час Т.Г.Шевченку . На занятті діти розширювали знання про видатного митця України , вчили вірш «Встала весна» та слухали вірш «Садок вишневий коло хати». Під час вивчення віршів використовували мнемотаблицю .

На занятті на тему «Від хатини до сучасних будинків» розширювали уявлення про традиційне українське житло, традиції.

  • Діти дізналися про українську стародавню хату,про матеріали ,що використовувались в будівництві.
  • Діти розвивали діалогічне мовлення, приймаючи участь в бесіді «Моє житло».
  • Виконували завдання Д/г «Відгадай загадку» (про предмети побуту ).
  • Д/Г «Минуле й сучасне» (Під час цієї гри діти мають називати споріднені за призначенням предмети,що замінили старовинні).
  • Д/г»Колись і зараз» (Діти прослуховують речення та мають визначити до якого часу воно відноситься. Наприклад: Стоїть хата з глиняними стінами та солом»яним дахом.)
  • Д/г «Порівняй та скажи » (Проводили порівняння та складали речення за картинками сучасного та давнього житла, що змінилося?)
  • ознайомлювали дітей із роллю українського віночка, особливостями його використання, розміщенням та значенням квітів, їх лікарських особливостей, особливостями стрічок у ньому, різновидами віночків; розвивали інтерес до маловідомих слів, стимулювали вживання прислів’їв і приказок; виховували любов та пошану до фолькльорних символів.
  • Д/Г «Що то за стрічка»
  • Д/Г «Згадай прислів’я».

Шановні батьки!
Запрошуємо Вас на «Весняну Казку»

в середу 16.03.16 о 11.00.
Чекаємо з весняним настроєм та у змінному взутті.
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s