09.03-11.03 група «Пролісок»

Тема тижня: « Допоможемо матусі приготувати обід».
Мета: ознайомити дітей із назвами предметів посуду (кухарський, чайний, столовий); уточнити й закріпити назву чайного посуду (чашка, блюдце, чайна ложка); вчити дітей класифікувати предмети. Продовжувати вчити порівнювати предмети за шириною, довжиною, висотою, вживати слова: широкий — вузький, високий — низький, довгий — короткий; продовжувати ознайомлювати дітей з прийомами порівняння множин способом прикладання однієї множини до елементів іншої; вчити розуміти слова: стільки — скільки, порівну, більше — менше на один; вчити визначати напрямок від себе: угорі — внизу; закріпити поняття багато та один; розвивати мислення, естетичні почуття, пам’ять; виховувати увагу, самостійність, спостережливість інтерес до занять із математики.
Ми всі дружно займалися:
Ліплення з глини « Буси для намиста»
Малюванням «Квіти», « Буси для намиста»
Читали та вивчали такі віршики, як :
А. Костецький « Весна» ( вивчили)
Г. Демченко « Весняні струмочки»
Н. Бугай « Котики вербові»
«Маленькі ніжки»
Швидко крій доріжки –
Топ-топ-топ.
А великі ноги
Мляво край дороги –
Туп-туп-туп.
Малесенькі ніжки
Бігли вздовж доріжки –
Топ-топ-топ.
А великі ноги
Бігли вздовж дороги –
Туп – туп- туп
М. Познайська « Правда ж, мамо, я великий?» ( повторили)
М. Познайська « Моя ляля»( повтрили)
Читали оповідання : К. Чуковський «Федорине горе », В. Сухомлинський « Найрідніша мама». Бесіда « Як я допомагаю мамі». Відгадування загадок «Види посуду». Сюжетно – рольова гра : «Пригостимо Оленку обідом», гра – імітація « Хто що робить?».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Біжіть до мене»
«Не наступи»
« Хто покликав»
Ігри з повзанням і лазінням.
«Хто збере більше стрічок»
«Друзі чистоти»
«Дістань іграшку»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
« Хто далі кине шишку»
« Свічка»
« Влуч в коло»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Назви посуд»
« Навчимо ляльку накривати на стіл»
«День — ніч»
« Скажи лагідно»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Оставьте комментарий