29.02-04.03.16. молодша група «Веселка»

Цей тиждень у діток розпочався незвично, тому що кожен останній день місяця ми з дітками проводимо День здоров’я. І останній день лютого не став виключенням. Під час цих днів дітки дізнаються про те, як дбати про власне здоров’я та різноманітні правила, пов’язані з безпекою життєдіяльності. Цього разу ми знайомились з «небезпечними предметами» та електроприладами. Дітки розглядали предмети, якими частіше користуються чоловіки (молоток, топор, пилка) та жінки (голки, ножиці, праска, плита). З’ясовували як правильно користуватись цими предметами, щоб не заподіяти шкоди собі чи іншим. Малята прийшли до висновку, що деякими предметами можуть навчитись користуватись і діти (ножиці, голка), але виконуючи всі правила. Ось такий цікавий був перший день тижня.

А далі завертілось… Напередодні святкового ранку, де дітки вітали всіх з 8 березня, ми на могли не поговорити про найріднішу для малят людину — маму. І тему таку ж обрали — «Наша мама найкраща».

Під час ігор та занять дітки спробували:

  • описати свою маму (її зовнішній вигляд);
  • назвати прикметники-компліменти для мами (добра, лагідна, красива тощо);
  • відповідали на запитання що вміє робити мама? — готувати, прибирати, дивитись телевізор, розмовляти по телефону, їсти, тощо);
  • порівняти двох мам, зображених на картинках;
  • зробити маму святковою  (викладали віночок з квітів для матусі);
  • дарувати для мами квіточку, викладену з паличок.
  • Фото4070 Фото4071Фото4069

Діткам дуже сподобалось розмовляти про своїх мам, навіть після заняття кожний ще хотів розказати про свою матусю. А в подарунок для всіх мам дітки підчас аплікації уквітчали свою долоньку, з яких ми виклали у нас в роздягальні святкову вісімку.

З задоволенням дітки слухали оповідання В.Сухомлинського «Найрідніша мама». Нажаль ще переказувати для малюків важко, тому ці завдання ми будемо продовжувати.

Під час логіко-математичних ігор та занять дітки вчились:

-Розрізняти геометричні фігури за описом («Якщо це не круг і не квадрат, тоді це….трикутник»).

-Порівнювати величини і знаходити найдовшу, найкоротшу та найвужчу смужки та викладати їх в певній послідовності.

-Знаходити цифри 1, 2 і познайомились з цифрою 3. Малювали цифру в повітрі, на папері.

-Грати в логічні ігри «Поміняй місце «, під час якої необхідно виконувати завдання за словесною інструкцією та «Перший, другий, останній», під час якої розвивали зорову пам’ять.

Фото4048 Фото4054 Фото4050 Фото4057Фото4059Фото4051

  Під час спостережень в природному довкіллі дітки слідкували за змінами погоди. Познайомились з назвою нової пори року та назвами весняних місяців. Спостерігали за працею людей, які слідкують за довкіллям і зрізають сухі гілки. Пригадали назви дерев, які ростуть на території дитячого садка і поблизу. На занятті познайомились з першими весняними квітами (підсніжники, проліски, барвінок) та пригадали, які умови необхідні для росту рослин. Дітки люблять рослини, проявляють бажання турбуватись про рослини в нашому куточку природи і завжди з цікавістю розглядають все навкруги.

Фото4064 Фото4065 Фото4066 Фото4067

В групі дітки граються іграшками, які приносять з дому та різноманітними іграшками групи. Хлопчики перевагу надають машинкам та конструкторам, а дівчатка займаються дуже різноманітно.Фото4080 Фото4082

Фото4062Фото4061

!!! Звертаємо Вашу увагу, шановні батьки, що якщо дитина бере в садочок свої іграшки, то ми вчимо її ділитись з іншими дітками. Тому що деякі дітки дуже агресивно ставляться до того, що хтось взяв його іграшку. Щоб між дітками не виникали конфліктні ситуації проговорюйте про це і Ви. Є багато художніх творів на цю тему. Наприклад: оповідання Калініної «Хіба так граються?»  Почитайте діткам, покажіть мультфільми, яких в інтернеті бізліч. Поясніть, що справжні друзі діляться іграшками, можуть помінятись іграшками, що грати разом краще, ніж самому. Ми, в свою чергу , в садочку будемо продовжувати роботу по морально-етичному вихованню і знайомити діток з різними ситуаціями, програвати їх разом та через художню літературу та театральні вистави знайомити діток з такими поняттями, як «Доброта», «Жадібність», » Чуйність», «Турботливість», «Ледачисть» та інше. А від Вас чекаємо підтримки та розуміння.

У четвер дітки нашої групи дуже гарно виступили на святі, були справжніми акторами. Деякі дітки переживали, хвилювались і були дуже відповідальними, МОЛОДЦІ! А батькам велика подяка, що зробили такі гарні костюми і прийшли у змінному взутті.

  МИ ПРИЄДНУЄМОСЬ ДО ТИХ ГАРНИХ І ТЕПЛИХ СЛІВ, ЯКІ ВИ ПОЧУЛИ ВІД СВОЇХ ДІТОК.  І ВСІХ НАШИХ ДІВЧАТОК,  МАМ, БАБУСЬ, СЕСТРИЧОК, І ВЗАГАЛІ ВСІХ ЖІНОК ВІТАЄМО З СВЯТОМ 8 БЕРЕЗНЯ! БАЖАЄМО ГАРНОГО ВЕСНЯНОГО НАСТРОЮ, МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я, РАДІСНИХ ПРИЄМНИХ СЮРПРИЗІВ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ВСІХ МРІЙ!!!

    Ваші  вихователі.

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s