22-26/02/16 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня: Завітаємо в гості на Північ.
Впродовж тижня розширювали уявлення дітей про життя Півночі, поповнювали словниковий запас новими іменниками, прикметниками та дієсловами по темі, розвивали вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між умовами проживання та поведінкою живих істот.
На ханятті з художньої літератури

  • читали та обговорювали вірш «Некультурні хазяї».
  • Закріплювали знання про правила ввічливої поведінки, виконуючи завдання
  • Д\г»Чарівні слова»,
  • Д\г»Запроси друга в гості»(створення та програвання ситуацій в ігровій формі)

На занятті з розвитку мовлення

  • вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки та слова-дії в
    Д/г «Підбери слова»,
  • Д/г «Знайди зайву тварину «(розиток логічного мислення дитини та закріплення знань узагальнюючих понять),
  • розвивали описове мовлення та закріплювали знання про умови, поведінку мешканців Півночі в Д/г»Хто чим захищається, Д/г»Хто де живе?» Д/г»Скільки тваринок?»(утворення множини), напр.(морж-багато моржів,тюлень-багато тюленів.)
  • Мовна гра «Про кого можна так сказати?»(плямистий, ластоногий, вусатий(хто?), великий, білий, гострозубий,(хто?) повна відповідь дитини)
  • Д\г»Склади речення»( напр.реве,ходить,полює(хто?))
  • Мовна гра»Назви, що чиє?» (напр.У оленя роги(чиї роги?), у тюленя ласти(чиї ласти?)
  • Д\Г»Порівняй та знайди спільне-відмінне»,
  • Д\г»Хто сховався за сніжною горою»(дитині пропонується картинка сніжної гори за якою сховані тварини, вони сховані не повністю із-за гори виглядає якась частина тіла, дитина має відгадати що це за тварина)
  • Складали мнемотаблицю за віршем «Білий ведмідь», кожна дитина прослухавши речення зображувала його малюнком.
  • Д\г «Нагодуй пінгвінчика»(діти відповідають на питання теми,якщо відповідь правильна дитина закидає рибку)

На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали вміння  орієнтуватися в просторі та визначати ліворуч, праворуч, вгорі, внизу та проміжні напрямки;
  • вчились орієнтуватися в схемі типу «шахової» та визначати «адреси» крапок за двома позначками (А4, Г10 тощо), за допомогою «адрес» вправлялись у створенні фігур, розвивали моторику рук, заповнюючи контури фігур різного типу штриховками,
  • розвивали логічне мислення, визначаючи «Яка фігура зайва»,
  • вправлялись у вмінні розшифровувати слова в грі «Картинна галерея»,
  • розвивали увагу, вміння аналізувати в грі «Відгадай за описом»,
  • розвивали логічне мислення та дрібну моторику в грі з лічильними паличками «Виклади за схемою» та «Перестав потрібну кількість паличок, щоб змінився малюнок»,
  • вправлялись у вмінні читати та розв’язувати приклади, використовуючи знаки;
  • закріплювали вміння розрізняти та добирати потрібні знаки «<«, «<«, «=» для порівняння множин за кількістю елементів,
  • розвивали слуховий та зоровий аналізатори в грі «Повтори стільки ж разів» та «Виклади стільки, скільки почуєш, побачиш».

На занятті з валеології:
-закріплювали уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини це — здоров’я;
-закріплювали поняття про речі гігієни;
-формували свідоме ставлення, що своє здоров’я треба берегти;
-поповнювали та систематизували знання дітей про орган слуху — вухо, що функцією вуха є спроможність розрізняти звуки;
— показали розмаїття і складність навколишнього світу, який сприймається на слух;
-допомагали розрізняти і впізнавати різні звуки, вчили прислухатися;
-розвивали фонематичний слух, логічне мислення;
-виховували бережливе ставлення до власного здоров’я.
Закріплювали вміння емоційно відображати за допомогою немовних засобів виразності різні емоції в Д/г «Покажи емоцію»
Д/г «Вгадай що болить»

На заняттях з дослідницької діяльності провели :

  • Дослід: «Де ховаються мікроби» (на долонях)
  • Дослід: «Чи почуєш» (з закритими вухами)
  • Гра «Впізнай звук»
  • Гра «Хто як звучить?»

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s