22.02-26.02 група «Пролісок»

Тема тижня: « Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати ».
Мета: Вчити дітей дбайливо ставитися до свого здоров’я, та здоров’я інших. Поглибити знання дітей про значення дотримання правил особистої гігієни для збереження і зміцнення здоров’я; переконати в тому, що дотримання чистоти – це попередження багатьох захворювань; з’ясувати призначення мила, зубної щітки, гребінця, рушника; формувати культурно – гігієнічні навички.
Ми всі дружно займалися:
Аплікацією «Чепурна Маша»
Малюванням «Зубна щіточка», « Підсніжники».
Читали та вивчали такі віршики, як :
Л. Лисенко « Про здоров’я »
О. Висотська « Ми умієм чисто митись» ( вивчили)
Хороше в водиці миться,
З діжки, з ванни і кориться,
Із ріки, із ріки!
Ми берем мочалку й милу
Милим шию, руки милим
Залюбки, залюбки!
М. Познайська « Правда ж, мамо, я великий?» ( повторили)
Киця Мура, де ти була? ( повторили)
Я гукав, а ти не чула!
— Я сиділа під столом,
Їла кашку з молочком.
Василь Шевчук «КОТИК-НЕЧИПУРА» ( повторили)
Кіт у дощ в город пустився,
Заросився, забруднився.
Ніг не встиг повитирати
І мерщій побіг до хати.
Ми кота причепурили,
Потім добре насварили,
Ще й нам’яли вуха трішки –
Витирати треба ніжки!
Читали оповідання : К. Ушинський « Умій почекати », Петрик О. «Як стати здоровим». Колискові « За пічкою», « Спи моє миле дитяко». Театралізована діяльність: «Солом’яний бичок », « Вовк та троє поросят».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Влуч в ціль»
«У ведмедя у бору»
« Хто ким працює »
Ігри з повзанням і лазінням.
«Кішка з кошенятами»
«Навчимо ляльку збирати іграшки»
«Дістань іграшку»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
« Їстівне — неїстівне»
« М’ячі у кошику»
« Мисливці і звірі»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Зимова прогулянка»
«Будемо чистими»
«Гарні діти в дитсадку»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

