22.02-26.02.16. молодша група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками почали розмову про людей і про ті справи, якими вони займаються.  Обговоривши те, що вміють робити дорослі і дітки, ми познайомились з поняттям «професія» та «майстер своєї справи». Дітки молодшого віку ще мало знають про професії своїх батьків, але досить часто знайомі з професією лікаря, перукаря, продавця, кухаря. Тому тему нашого тижня ми назвали «Важливі професії».

      Під час ігор та занять ми з малятами пригадували та знайомились з наступним:

  • Які професії діткам найбільш відомі?
  • Що саме дітки знають про лікаря, кухаря, перукаря, продавця, вчителя, будівельника?
  • Що роблять люди саме тієї чи іншої професії?
  • Які предмети необхідні людям певних професій?
  • Який спеціальний одяг у людей різних професій?
  • Що потрібно робити для того, щоб вирости і стати лікарем, вчителем, тощо?
  • Фото4011 Фото4012 Фото4013

Дітки розглядали різноманітні ілюстрації з зображенням людей різних професій (пожежник, моряк, пілот, машиніст), грали в різноманітні ігри, які розширювали їх уявленн про ті дії, які виконують люди певних професій.

— Дуже розширено дітки знайомились з професією лікаря, з його різними діями (є лікар , який лікує зубки, є той, який лікує вушка, тощо).

—  Одне заняття було присвячено праці кухаря і її особливостям (вміє поводитись з гострими предметами, небезпечними — плита, має бути завжди охайним, уважним, розумним).

—  Багато уваги приділили праці будівельника (яка дуже зацікавила саме хлопчиків) та людям , які працюють на будівництві. Познайомились зі спеціальними машинами, які працюють на будівництві (бетономішалки, бульдозери, екскаватори). Дізналиись про роботу кранівника на підйомному крані.

—  Задоволення у діток викликає і професія вчителя, тому що після занять вони самі охоче хочуть перетворитись на вчителів і навчати інших, показуючи картинки. Цим самим вони вчаться ставити запитання, виступати перед аудиторією, користуватись крейдою, указкою та іншими предметами.

Ми спробували  сформувати у малят перші уявлення про працю дорослих як спосіб створення предметів, необхідних для інших людей,  показати дітям ставлення дорослих до своєї роботи (робити все старанно, дбайливо, красиво, закінчувати розпочате), намагались викликати у діток повагу до праці інших людей, виховували бажання наслідувати дії в сюжетно-рольових іграх.

Діти вже з задоволенням втілюють свої знання під час сюжетних ігор «Лікарня», «Перукарня», «Магазин», «Будівельники», що було видно одразу після занять.

Фото4002

Під час мовленнєвих ігор та вправ дітки вчились:

  • підбирати прметник до іменника, що характеризує ту чи іншу професію (Наприклад:вчитель який- … розумний, добрий, чемний, );
  • підбирати дієслово до іменника (наприклад: перукар що робить… підстригає, розчісує, заплітає);
  • відповідати на запитання (Чим пофарбуємо стіни — щіткою, чим спробуємо на смак борщик — ложкою)
  • знаходити відповідну картку після опису предмету і відносити його до певної професії (предмет, в якому варять суп, кашку, компот — це…. кастрюля і необхідна вона для кухаря).
  • Фото4028 Фото4029

Під час логіко-математичних ігор та занять дітки вчились:

-Порівнювати між собою дві групи множин (три чашки і три блюдця), встановлювати рівність з нерівності (було дві чашки, додали ще одну, стало три), встановлювати відповідність кольорів(червона чашка до неї червоне блюдце).

-Продовжували вчитись визначати місце предмета на слух (перша червона чашка, друга-зелена, третя- синя) та змінювати місце предмета стосовно інших(поставити червону чашку між зеленою та синьою).

-Грали в логічні ігри: «Якої чашки не стало?» та «Що змінилось».

-Діти дуже люблять досліджувати і на цьому тижні ми досліджували властивості різного паперу(серветки, звичайний папір та картон). Дітки робили припущення, щодо того, чи буде розмокати папір у воді. А потім перевіряли свої припущення в досліді.

Фото4042 Фото4043 Фото4044 Фото4045 Фото4046Фото4040

Фото4024 Фото4026 Фото4027

  Під час прогулянок  дітки продовжують спостерігати за змінами погоди, досліджують пісок.  Протягом дня ми закріплюємо назви пір року та частин доби, слідкуємо за тим, що змінюється тривалість дня. Нам вже вдалось послухати спів синички, і це говорить про те, що наближається весна.

Фото4031Фото4033 Фото4034 Фото4035 Фото4036 Фото4037 Фото4038

Ось так минув цілий тиждень.

   ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Запрошуємо Вас на весняне свято, яке відбудеться  3березня о 10.30хв.

З собою мати гарний настрій та змінне взуття (бажано саме його), тому що ми будемо пропонувати Вам танцювати разом з дітками, щоб Ви теж гарно виглядали.

З найкращими побажаннями доброго здоров’я та гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s