15-19.02.2016 Старша група «Соняшник».

 

admin-ajax (1)Завершився наш Проект «Червоні мавпочки». Нарешті дітки зустрілися із Королевою Мавп. Разом із батьками на святі Китайського Нового року малята вправлялись у спритності, показали свою вправність, увагу в естафетах, подарували батькам пісні та таночки та весело провели вечір!
ПОДЯКА ВСІМ БАТЬКАМ за вміння дарувати один одному веселий настрій, за активність, за чудові костюми!

ОКРЕМА ВЕЛИКА ПОДЯКА батькам, які допомогли у оформленні музичної зали та створенні відповідної «китайської» атмосфери!

Дуже Дякуємо матусі Максика Пивовара –Оксані!
Дуже дякуємо матусі Сашуні –Інні!
Дуже дякуємо матусі Аліши –Олесі!
Дуже дякуємо матусі Максика Федоровського – Світлані!
Дуже дякуємо матусі Марієчки-Юлії!
Дуже дякуємо матусі Арсюши-Олені!
Дуже дякуємо матусі Настеньки!
Щира подяка всім — всім, хто пропонував свою допомогу для свята!

***************************************
Тема нашого  тижня «Ми подорожуємо».
Впродовж тижня дітки розширювали уявлення про можливі способи пересування, про професії людей, пов’язані із транспортом, про правила, які повинні виконуватися всіма учасниками руху.

На занятті із Довкілля вчились розмірковувати, активізували пам’ять,

  • виконуючи завдання вправи «Професії, що пов’язані з дорогою» та
  • вчились добирати слова-дії у вправі «Професії та їх дії».

На занятті із Розвитку мовлення дітки

  • вправлялись у діалогічному та монологічному мовленні, приймаючи участь в бесіді «Як я зможу мандрувати» .
  • Розвивали вміння складати описові розповіді про транспортний засіб, використовуючи допоміжну схему, перед описом вправлялись у вмінні добирати слова-ознаки про обраний транспорт.
  • Розвивали логічне мислення, вправляючись у класифікації транспорту «Який вид транспорту», розвивали увагу в грі «Вгадай транспорт за описом».
  •  удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки, поповнили активний словник словами-назвами, словами-діями, що пов’язані із темою тижня.
  • розвивали пам’ять, увагу, вміння виразно розповідати вірші, використовувати мовні та немовні засоби виразності.
  • розвивали логічне мислення, вправлялись у вмінні міркувати, складаючи порівняльні розповіді про різний транспорт в дидактичній вправі «Схожі-відмінні».
  • Закріплювали знання про транспорт спеціального призначення, про телефони служб допомоги, закріплювали знання в рухливій грі «Машини рятівнички».

На занятті з Рідної природи розвивали вміння класифікувати дерева, вправлялись у вмінні добирати слова ознаки, виконуючи вправу «З якого дерева листочок?», розвивали вміння розрізняти плоди та гриби.
Не забували про фізкультхвилинки «Разом з сонечком ми встали» та пальчикові гімнастики «Човен» та «Замок» під час проведення занять.
На логіко-математичному занятті

  • вправлялись у вмінні розв’язувати та читати приклади «Допоможи бджілкам»;
  • встановлювали закономірності, виконуючи завдання «Продовж рядок» та «Зроби намисто»;
  • удосконалювали навички орієнтуватися в просторі «Знайди листочок» (правий верхній куток, лівий нижній куток, центр, справа посередині тощо);
  • вправлялись у порядковій лічби, визначаючи «Який по порядку зліва, справа, зверху та знизу?»;
  • удосконалювали навички визначення «Чисел-сусідів»;
  • закріплювали вміння орієнтуватися в часі (в частинах доби, днях тижня, порах року та місяцях),

виконуючи завдання дидактичної вправи «Що за чим? Який по порядку? Який між ?».
З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s