ВОЛОШКА

15-19.02.16 Група «Волошка»

 

 

На цьому тижні у нас була тема «Прощання із зимою»

В понеділок 15 лютого дітки зустрічали свято «Стрітення», у нас було «справжнє» змагання весни та зими, де ми проводжали зиму та закликали весну піснями — закличками «Жайворонку-жайворонку…»дізнавалися про прикмети які «віщують» погоду у цей день.

Вчили дітей помічати зміни в природному середовищі, пов’язані з відходом зими.

  • Впродовж тижня дітки продовжували знайомитись з послідовністю сезонних змін в природі.
  • Уточнювали і збагачували знання про зимові природні явища, удосконалювали різні види уваги, пам’ять.
  • Закріплювали властивості льоду.
  • Розвивали уміння встановлювати взаємозв’язок між погодою і станом природи.
  • Викликали у дітей захоплення від спостережень за дивними явищами природи.
  • Виховували дбайливе ставлення до світу фауни.
  • Інтерес до заняття, увагу, наполегливість у виконанні завдань.
  • Повагу до товаришів і їх думок, почуття колективізму при виконанні завдань.

Д/Г «Скажи одним словом»

Відгадували загадки.

Проводилась бесіда на тему : «Чим запам’яталася зима?», «Чи буду я сумувати за зимовими розвагами?».

Д/Г «Посади у вагон» (допомагали звірятам знайти свій вагон, напр: Зайчик купив білет у другий вагон ззаду)

Д/Г «Збудуй для звірят будинок» (збір картини з геометричних фігур)

На занятті з валеології ми:

— Створили на занятті емоційно-позитивний настрій по відношенню до дітей та оточуючих.

— Продовжували вчити просто і природно виражати свої почуття під час інсценізації, помічати стан інших людей.

— Закріпили знання дітей про лікування захворювань, бути готовим надати посильну допомогу тим, хто її потребує.

— Закріпили вміння зображати свої почуття на аркуші паперу.

— Розвивали міміку, почуття гумору.

— Розвивали мовлення, вміння правильно і красиво оформити свої думки в слова.

—  Розвивали увагу, вправність при вирішенні логічних завдань.

— Виховували інтерес до заняття, дружелюбність, чуйність, уміння посміхатися.

— Продовжували знайомитись з лікарськими травами і засобами лікування хвороб. Інсценування. Рішення логічних задач. Зображували на занятті отриманий настрій

Д/Г «Лікарня»

Д/Г «Які лікарські трави ми знаємо»

Бесіда на тему: «Як легко захворіти при зміні пори року»

Бесіда: «Чи хворів я, і чим лікувався, що робив щоб не захворіти»

Д/Г «Можна чи не можна» (сонечко вже світить, стало тепліше, чи можна вже одягати осінню куртку? Бігати без шапки? І тд…)

На занятті із розвитку мовлення: продовжували формувати уміння складати розповіді,розвивати зв’язне мовлення,проводили порівняння за картинками «зима-весна»;

Д/г «Що змінилося?» збагачували словник дітей словами протилежного змісту

Д/г»Скажи навпаки», «Пари слів»,ускладнили нашу улюблену гру «Переплутані літери» додаючи нові слова та завдання.

Читали оповідання К.Ушинського «Чотири бажання»,де ми визначилися,що кожна пора року є прекрасною і дарує нам щось особливе.

А ще, на нашому підвіконні з’явився справжній город, скоро будемо смакувати смачною цибулькою.

До зустрічі в понеділок!!!

З повагою ваші вихователі!!!

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s