15.02-19.02.16. молодша група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками провели багато часу за іграми, які дуже подобаються дітям в цьому віці. Ми намагались наслідувати поведінку та повадки різноманітних звірят та домашніх тварин. Діти саме молодшого дошкільного віку люблять відтворювати голоси тварин (звуконаслідувати) та повзати як справжні котики, стрибати як зайчики і крутити хвостиками, як лисички. Тема нашого тижня була добре відомою для , тому що пов’язана з тваринами, а дізнавались ми про те, «Хто як зимує?

Фото4003

Фото4004

 Під час занять та ігор діти спробували:

  • Пригадати назви відомих лісових мешканців.
  • Роздивитись на різноманітних ілюстраціях зовнішній вигляд звірят.
  • Робили припущення щодо дружби звірів між собою.
  • Закріплювали назви дитинчат.
  • Розширювали уявлення діток про те, як живляться, як пересуваються, як «розмовляють» тварини.
  • Відгадувати загадки про лісових мешканців.
  • Визначали назви частин тіла звірів.
  • Вгадували звірят за описом.
  • Порівнювали звірят між собою та знаходили спільне і різницю.
  • Уточнювали знання про те, хто де мешкає?
  • З’ясовували місце перебування певного звіря взимку.
  • Роздумували над тим, кому зі звірят найважче взимку, а кому легше?
  • Пригадували чому змінює свій колір зайчик?
  • Порівнювали життя диких та свійських тварин.
  • Познайомились з тим, що різні тварини можуть жити в зоопарку.
  • Фото3990 Фото3991 Фото3992

 Під час логіко-математичних занять дітки вправлялись рахувати в межах 5 прямо та по порядку, визначали місце знаходження одного предмета стосовно іншого (над ялиночкою, між ялинками, за ялинками).

Малята порівнювали множини між собою (однакова кількість предметів на двох смужках, збільшення чи зменшення предметів на один, встановлення рівності). Ми з дітками закріплювали назви частин доби (ранок, день, вечір, ніч) і пригадували ту діяльність, якою ми займаємось протягом дня. Дітки виконували завдання на слух, на розвиток логічного мислення та зорового сприймання. Дітки виконували ігрові вправи на розвиток асоціативного мислення (Наприклад: Що ти уявляєш і що пов’язане зі словом ведмідь, білка, олень…тощо).

Фото3979 Фото3980 Фото3982

 Розвиток мовленнєвої компетентності відбувався під час ігор:

  • «Частування для звірят» —  ( Вихователь говорить слово зайчик- дітки відповідають …морквинка, білка -… гриб тощо)
  • «А у на у дворі» — (Наприклад: вихователь описує тварину, не називаючи її, а діти звуконаслідують її).
  • «Хто де живе?» — проговорювання останнього слова у віршованих рядках.
  • «Де чия дитинка» — поскладове проговорювання назв дитинчат звірят.
  • «Ведмедик взимку» — підбір потрібного слова в реченні. (Наприклад: «Ведмідь взимку мріє не про яблуко, а про…тощо)
  • «Вгадай і назви» — дорослий описує звірятко, а дитина вгадує назву (Наприклад: це звірятко має чотири лапи, гарний хвіст, але це не лисиця. Хто це?»
  • «Чого ведмідь не бачить? — Діти по черзі називають слова ….снігу, криги, ялинки, зайця…тощо)

На тижні нам вдалось прочитати з дітками оповідання В.Харчука «Як ведмідь зимує?» та обіграти віршик

М. Познанської «У лісі сніг… У лісі звірі»

В лісі сніг… У лісі звірі.

Ось зайчатка скачуть сірі,

Сірі їстоньки хотять,

Сірі з холоду тремтять,

Бідні зайчики, голодні,

Ще не снідали сьогодні.

  Рекомендуємо його вивчити разом з дитиною і ще почитати діткам цікаве оповідання В.Сухомлинського «Зайчик і горобина».

Фото3996Фото3994Фото3997Фото3999Фото4006Фото4007Фото4008

В повсякденному життя, як завжди дітки займались улюбленими справами та іграми, переглядали книжечки, конструювали з великого будівельного матеріалу. Коли в групі з’явились нові розвивальні ігри (під час карантинних канікул їх виготовили вихователі), дітки з задоволенням проводили час з цікавими стрічками та шнурочками. Деякі дітки проявляють бажання допомагати накривати на стіл та скручували самостійно серсеточки, молодці. Так минув тиждень.

  ШАНОВНІ БАТЬКИ!

  До весняного свята необхідно підготувати  наступні костюми:

ХЛОПЧИКИ: світла сорчка і темні штани, шкарпетки, чешки.

ДІВЧАТКА: біла чи блакитна сукня, в тон до неї квітка на голівку на зеленій стрічці, білі шкарпетки, чешки.

Дякуємо за розуміння!

З найкращими побажаннями приємних вихідних, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s