15.02-19.02 група «Пролісок»

Тема тижня: «Який я?».
Мета: учити малят розуміти, що всі вони і схожі одне на одного, і відрізняються; розвивати логічне мислення, мовлення, увагу.Формувати в дітей цікавість до своєї зовнішності, розказати про призначення різних частин тіла. Формувати свідоме ставлення до себе як індивідуальності. Звертаємо увагу дітей, що у дитячому садку всі діти гарні, виховані, дружні. Але кожен сам по собі має свою вдачу, яка відрізняється від вдачі інших. Виховувати позитивне ставлення до себе і своїх друзів.
Ми всі дружно займалися:
Аплікацією «Кумедний чоловічок»
Малюванням «Стрітення», « Прикрашаємо рушничок»
Конструювання « Лялечка в намисті»
Читали та вивчали такі віршики, як :
М. Познайська « Правда ж, мамо, я великий?» ( вивчили)
К. Перелісна «Маленька»
К Перелісна « Проворні»
М. Познайська « Моя ляля»( повтрили)
В. Паранова « Голова» ( вивчили)
В. Паранова « Моє тіло»
К. Перелісна « Сніжок» ( повторили)
М. Бідненко ( повторили)
Виростаєм на віконці, зацвітаємо на сонці.
Від водиці зеленієм, нашим діточкам радієм.
Ви нас, діти доглядайте і водою поливайте.
Щоб могли ми воду пити, треба землю підпушити.
Любі діти, час не гайте! Наше листя протирайте.
Для нас квітів, найщиріші друзі діти.
Читали оповідання : В. Пляцковський «Ромашки на снігу », В. Сухомлинський « Лялька під дощем». Бесіда «Ми схожі — ми
різні». Відгадування загадок « Що є в людини?»Сюжетно – рольова гра : «Перукарня», ігрова ситуація « Що я бачу».
Ігри з ходьбою, бігом, рівновагою.
« Не наступи»
«Не спізнюйся»
« Дострибни до іграшки »
Ігри з повзанням і лазінням.
«Хто більше збире іграшок»
«Друзі чистоти»
«Дістань іграшку»
Ігри з киданням та ловінням м’яча.
« Хто далі кине шишку»
« Свічка»
« Влуч в коло»
Також наші малята залюбки навчаються з такими дидактичними іграми:
«Ми схожі – ми різні»
«Я – хлопчик, я — дівчинка»
«Мій настрій»
Гра-пантоміма «Що ми робимо руками?»
До зустрічі у понеділок. З повагою, ваші Вихователі!

Добавить комментарий

