18-22.01.16 Група «Волошка».

 

admin-ajaxТема тижня: Продукти харчування.
Впродовж тижня розширювали уявлення дітей про корисні продукти харчування, вправлялись у вживанні прикметників, збагачували словник назвами страв, вчили виявляти ініціативу в діалогічному мовленні, розвивали вміння починати, підтримувати розмову в уявній сюжетній ситуації , виховували дбайливе ставлення до свого здоров»я.
На занятті із Художньої літератури

  • працювали із віршем»Не кидайся хлібом»(бесіда за з змістом вірша, вправлялись у вмінні розмірковувати, відповідаючи на питання за змістом вірша, згадали професії які пов»язані з виготовленням хліба)

На занятті із Довкілля вивчали властивості солі та цукру.

  • Розвивали смакові аналізатори в Д/г «Впізнай за смаком»
  • Розвивали вміння розмірковувати та пояснювальне мовлення в Д/г «Що ти обереш?» (дітям пропонується підійти і обрати один із запропонованих продуктів на картинці, керуючись його користю. Напр. Що ти обереш молоко чи солодкий напій, цукерку чи яблуко, мед чи шоколад?
  • Д/г «Склади ціле» (дітям пропонувалося із картинок на яких зображені продукти скласти страви)

На занятті із розвитку мовлення

  • вправлялись у вмінні орієнтуватися в часі, виконуючи мовну вправу «З яких страв складається сніданок, обід…..»
    (діти вправлялись у складанні речень-відповідей на питання : Коли ми вживаємо найбільше страв? Чому? Яка ваша найулюбленіша страва? Що мама готує на вечерю? Тощо)
  • Познайомились із національними українськими стравами в Дг «Склади національну страву і розкажи про неї».
  • Розвивали діалогічне мовлення в сюжетно-рольовій грі «Супермаркет» (одним дітям пропонувалося вибрати відділ в якому вони будуть працювати, а інші були покупцями, приходячи в певний відділ вони називали продукти які їм потрібні).

На логіко-математичних заняттях дітки

  • вправлялись у вміння розв’язувати та читати приклади в ДГ «Кожну пташку в її гніздечко»,
  • закріплювали вміння визначати числа «попереду та після», «між» в Дг «Цифри-сусіди в будиночках»,
  • удосконалювали навички орієнтування в часі в Дг «Частина доби та події»,
  • познайомились із логічною грою «Зашифровані слова» (розвивали логічне мислення, увагу),
  • закріплювали вміння визначати закономірності у вправі «Продовжи рядок»,
  • закріплювали вміння орієнтуватися в просторі в Дидактичній вправі «Ліворуч-праворуч».

Цього тижня на заняттях з Етики ми:
— розширювали уявлення про цінності любові;
— давали уявлення про форми вираження почуття любові;
— розвивали прагнення проявляти любов до себе та інших, до природи.
— виховували потребу радувати оточуючих добрими справами і турботливим ставленням.

  • Бесіда про «Любов»;
    Читання та обговорення притчі «Любов, щастя та здоров’я».
  • Д/вправа «Де живе любов»
  • Д/Г «Промінчики любові» .

На занятті з Валеології ми:
— Закріплювали уявлення дітей про мікроби, хвороби, здоров’я;
— Розширювали уявлення дітей про засоби поширення хвороб, про те, що корисно для здоров’я і що ні.
— Закріплювали навички розміщення предметів на аркуші паперу -орієнтування на аркуші.
— Виховували у дітей бажання піклуватися про своє здоров’я;
— Виховували доброзичливе ставлення до людей.

  • Д вправа «Вгадай що болить?» (діти по черзі мімікою показують, що у них болить, інші відгадують, що саме та причину болі і навпаки, вихователь говорить причину-діти показують)
  • Д/Г «Корисні та шкідливі» ( якщо вихователь називає корисні продукти, діти показують «клас», якщо ні – тупають ніжками)
  • Д/Г «Що сподобалось, що дізнався» (дітки передають по колу «гостя» і розповідають йому, що їм найбільше сподобалось та запам’яталось)
    Для розвитку пам’яті дітки виконували
  • Д/Г «Поклади в мішечок» ( вихователь починає гру і говорить: « я поклала у мішечок яблука». Наступний гравець повторює сказане і додає що-небудь своє: «Я поклав у мішечок яблука і сир». Третій повторює фразу і додає щось від себе).
  • Дидактична вправа «Десять слів».
    Дидактична вправа «Четвертий – зайвий»
  • Для розвитку фонематичного слуху, виконували вправу «Будь уважний» (Мета поданої вправи — з’ясувати, чи розрізняє дитина на слух близькі за звучанням звуки (з — с, ш — ч, р — л, л — в, тощо)
    Розвивали зв’язне мовлення, виконуючи мовну вправу «Закінчи речення» (Весною квіти… Літом квіти …Восени земля вкрита … Взимку земля вкрита …)
  • Активізували вживання узагальнюючи слова в мовній вправі «Назви одним словом»
    (Буряк, цибуля, морква, часник – (овочі).
    Плаття, куртка,сорочка, спідниця – (одяг)

****************************

На цьому тижня всі Волошки радо вітали

Настеньку з Днем народження.
Бажаємо ще раз їй міцного здоров’я та здійснення всіх мрій!

015627_0009-500x500

*******************

ВЕЛИКА ПОДЯКА МАМІ НАСТЕНЬКИ МАЛАШЕНКО за чудове ДЕРЕВО для занять! Дякуємо!

*******************

Шановні батьки!
В зв’язку з продовженням карантину в учбових закладах Києва Батьківські Збори переносяться. Дату повідомимо пізніше.

*******************

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s