18.01-22.01.16. молодша група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками обрали для вивчення непросту тему, яка ніби і знайома діткам, але виявилася складною для них. Так сталося, що дітки почали хворіти і розібрати все про «Наші меблі в оселі» нам вдалось не до кінця. Тому, сподіваємось до кінця року ще раз повернутись до теми. А, наразі, ми розмовляли про наступне:

-Для чого потрібні стільчики, столи, дивани, шафи?

-Як назвати одним словом ці речі?

-Які меблі є в нашій групі?

-Що з названих речей є у діток вдома?

-Чи відрізняється шафа вдома і садочку?

-Які бувають меблі за розміром, кольором?

-З яких матеіалів роблять меблі?

-Чи існують іграшкові меблі і чим вони відрізняються від звичайних?

-Кому потрібні меблі?

-В яких кімнатах стоять ліжка, столи, стільчики?

-Як берегти меблі?

Фото3886Фото3904 Фото3905 Фото3906

На всі  запитання дітки шукали відповіді, розглядаючи ілюстрації з зображенням різноманітних кімнат: спальні, кухні, вітальні, ванної кімнати, їдальні, дитячої кімнати. Дітки здійснювали екскурсію-огляд всіх приміщень групи та хором промовляли назви меблів. Під час розгляду предметних картинок з зображенням стола, стільця, дивану, тощо, ми з дітками виділяли окремі частини кожного предмету меблів, щоб краще все запам’ятати. Дітки складали невеличкі описові розповіді (з допомогою вихователя) про ту катинку, яка їм попадалась, відгадували загадки про стіл, ліжко та книжкову полицю.

 З метою розвитку дитячого мовлення, вивчаючи тему, ми грали в наступні ігри:

  • «Де заховалась іграшка? — З метою вправляння діток у вживанні прийменників на, в, під, за, біля (Наприклад: Ведмедик сів на диван, Лялька сидить біля столу тощо).
  • «Один-багато» — з метою удосконалення вимови іменників в однині і множині (Наприклад: один стіл-багато столів, одна шафа- багато шаф).
  • «Додай слово-риму»- (Напиклад: Книжкі складали в просторій світлиці рівним рядком на книжній …полиці)
  • «На місця» — з метою вправляння у вимові цілого речення та розвитку уваги (Наприклад: Конструктор зберігається в шафі, а зараз стоїть на килимку).
  • «Що з чого зроблено?»-з метою ознайомлення діток з різними матеріалами та їх властивостями (дерево, пластик, скло).
  • «Повторюй швидко» — з метою вправляння у вимові звуків та вдосконалення дикції проговорювали наступні чистомовки:

Уки-уки-уки — ось і наші руки,

Оги-оги-оги — а це, наші ноги.

Ба-ба-ба — на даху стоїть труба,

Би-би- би — дим іде з труби.

Дітки вправлялись з маленького конструктора будувати диванчик, столик і стільчик. Разом з вихователем обстежували пластиковий стільчик та дерев’яний, порівнювали меблі в групі за розміром і формою (круглий і прямокутний столики, дорослий і дитячий стільчик, іграшкове та дитяче ліжко.

Фото3934 Фото3935 Фото3936

 Під час логіко-математичних занять дітки рахували в прямому порядку, повторювали величини предметів (довгий-короткий, широкий-вузенький, високий-низький, великий, середній, маленький) та познайомились з об’ємною кулею. Допомогти визначати різницю між кулею та колом діткам допомагали кольорові маленькі м’ячики та різнокольорові помпончики, з якими дітки дуже люблять гратись, викладаючи з них різні візерунки. Малята виконували логічні вправи, порівнюючи кольоровий м’ячик з предметом, утворюючи асоціації (Наприклад: червоний, як…помідорчик, жовтий, як … сонце тощо).

Фото3920 Фото3921 Фото3922

На протязі тижня дітки мали змогу ще раз закріпити уявлення про сніг та його властивості, дуже засмучувались, що сніг не ліпиться. Тому в групі ми зліпи сніговичків. Дітки слухали багато аудіоказочок про природу: Бурулька», «Хмаринка», переглядали театральну виставу за казкою «Зайчикова хатка». У вільний час дітки грали в нові настільні ігри: «Контури», «Професії», «Пори року».

Фото3927 Фото3928 Фото3930

Тиждень пройшов, бажаємо  діткам, які хворіють швидше одужувати і приходити в садочок.

З побажаннями, гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s