11-15/01/16 Група «Волошка».

admin-ajaxТема тижня «Життя природи взимку». Впродовж тижня збагачували знання дітей про життя тварин взимку. На занятті з художньої літератури розширювали знання дітей про особливості життєдіяльності, вигляду, харчування тварин, розгадували загадки про диких тварин, вправлялись у вмінні складати описові розповіді про життя диких тварин взимку.

  • Працювали із казкою «Чому ведмідь безхвостим став» (діти вправлялись у вмінні відповідати повними реченнями на запитання за змістом твору, розвивали увагу, пам’ять, переказуючи твір. переказуванні тексту та коригуванні речень.
  • Розвивали пам’ять, увагу, розповідаючи вірш «Дивний гість» напам’ять.

На занятті із Ознайомлення із Довкіллям

  • закріплювали вміння класифікувати тварин (дикі-домашні, травоїдні, хижі, всеїдні),
  • працювали із оповіданням «Страшно» (про зимівлю тварин) та розвивали творчу уяву, вигадуючи нову добру кінцівку твору.
  • Розвивали логічне мислення в дидактичній вправі «Додай слівце» та «Скажи навпаки».

На занятті із Розвитку мовлення вправлялись у вмінні складати розповіді «Життя тварин взимку»,

  • розвивали вміння міркувати в дидактичні вправі «Впорядкуй слова в реченні».
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки в мовній вправі «Який, яка, який?».
  • Вправлялись у вмінні будувати поширені речення в мовній вправі «Хто де зимує».
  • Розвивали увагу у мовній вправі «Виправ зміст речення» (про зимівлю тварин).

На цьому тижні збагачували словник дітей про традиційні українські зимові свята. Закріпляли узагальню вальне словосполучення «родинні свята», учили добирати визначення до цих слів.

  • Продовжували учити вживати суфікс – ну – (стукати – стукнути, грюкати – грюкнути, смикати – смикнути… тощо) Вчили утворювати іменники із суфіксом – ин – при виділенні одного предмета із загальної маси: (горошина, цибулина, квасолина…тощо).
  • Розвивали вміння міркувати у вправі «Що зробити?» (Господарі не почують щедрувальників, якщо вони не будуть стукати у вікно чи у двері; по картинках діти відповідали що потрібно зробити: стукати, грюкати, смикнути)
  • Розвивали вміння складати розповідні речення із власного життя «Як я щедрував?» ( по черзі діти «приходили в гості» та щедрували господарів) Д/Г «Що ж це за гостинці?» (витягуючи картинку діти говорили, які гостинці вони заробили: горошина, цибулина…)
  • Вправа «Додай частинку» ( попереду та в кінці слова додавали маленькі часточки: гуляти+ роз -, ся, або –сь -розгулялися, розгулялись…. Також додавали префікс об- та –ся(-сь): їсти- об’їлись, об’їдатись).

На занятті з валеології ми: Вчили дітей самостійно стежити за своїм здоров’ям, знати не складні прийоми само оздоровлення, вміти надавати собі елементарну допомогу, продовжували закріплювати знання про необхідність наявності вітамінів в організмі людини, про корисні продукти, в яких містяться вітаміни, прищеплювали любов до фізичних вправ.

  • Д/Г «Вгадай на дотик» (діти відгадували предмети: мило, гребінець, зубна паста, щітка, носовичок та розповідали для чого вони призначені).
  • Д вправа «Корисно – шкідливо» (на аркуші зображені різні продукти харчування: овочі цукерки, фрукти…, діти обводять зеленим олівцем корисні продукти, а червоним – шкідливі).
  • Д/Г «Де живуть вітаміни» (діти дістають один овоч або фрукт, та розповідають які в ньому містяться вітаміни).
  • Розвивали діалогічне мовлення в Бесіді «Особиста гігієна».

Під час дослідницької діяльності спостерігали «виверження вулкану», та дізнались про хімічну взаємодію соди та оцту, особливо в великій кількості. На занятті із образотворчого мистецтва малювали «Фігуристку», «Хокеїста», виконували аплікацію «Зимове місто». На логіко-математичних заняттях

  • закріплювали вміння класифікувати геометричні фігури , виконуючи завдання дидактичної гри «Розклади за ознакою»,
  • розвивали логічне мислення розв’язуючи логічні задачі «Якщо, тоді»,
  • розвивали пам’ять, увагу, виконуючи завдання гри «Яка фігура зайва».
  • Закріпили знання цифр, вправляючись у вмінні викладати числовий ряд в прямому та зворотному порядку,
  • закріплювали вміння розв’язувати приклади на додавання та віднімання в межах 10, виконуючи завдання дидактичної гри «Знайди для чайника потрібну кришечку»,
  • розвивали логічне мислення, виконуючи завдання «Продовж закономірність»,
  • закріплювали вміння визначати цифри –сусіди,
  • познайомились із будовою годинника, вчились розрізняти велику та малу стрілку, вправлялись у вмінні визначати час за годинником в дидактичній грі «Скільки рівно годин?» та в грі «Вкажи рівно скільки годин на своєму годиннику».
  • Закріплювали вміння орієнтуватися в часі, виконуючі вправи «Пори року», «Частини доби», вправлялись у порядковій лічбі, визначаючи «Який день тижня по порядку?». *****************************

На цьому тижня всі Волошки радо вітали іменинників Настеньку та Максимку з Днем Народження! Бажаємо Іменинникам та їх батькам здоров’я, миру та злагоди! Хай здійсняться всі мрії! 151588889   ******************************

А в середу Волошки та всі групи завітали  в гості до Солохи на Дійство «Ой прийшли до тебе три праздники в гості».

Дітки колядували, щедрували, засівали, танцювали , співали та грали в різні ігри.

Талановитих малят з радістю пригостила господарка свята!

Дякуємо батькам за чудові костюми!

********************************

Шановні батьки! Запрошуємо Вас на Батьківські збори 20.01.16 Час проведення Батьківських Зборів 17.30 -18.30. План роботи Батьківських Зборів : 1. Підготовка до школи 17.30-18.00. 2. Організаційні питання 18.00-18.30. Питання «Як там у нас взагалі?» чекаємо в будь- який час та день , але не ввечері після зборів . ***************************

З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s