11-15.01.16 Старша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

На початку тижня дітки розгадали «Послання з Китаю» (кроссворд) та в результаті довідались із Листа з Китаю від Королеви Мавп причину того, чому  вона не приїхала 1 січня в групу. З Листа діти дізнались, що за китайським календарем Новий Рік настає в лютому. Отже, наш Проект «31 мавпочка» переформатувався в проект «Чекаємо Червону Королеву ». Тобто, час від часу будуть «прибігати» Посланці-Мавпочки та давати завдання, які діти погодились старанно виконувати.

Отже на цьому тижні були такі завдання –дізнатися та пояснити мавпам з Китаю про «Зимову казку України». Впродовж тижня дітки

  • активізували словник словами-назвами зимових явищ (в словнику), закріплювали знання виконуючи завдання ДГ «Зимові слова», «Яка зима в Україні?» (добір слів-ознак),
  • вправлялись у вмінні описувати сюжетну картину «Ой, весела в нас зима» (вчились використовувати слова-дії: кружляє, в’ється, замітає, виграє, рум’янить, запорошує…..),
  • розвивали вміння міркувати, виконуючи вправу «Тільки зимою ми можемо…» (діти складають речення про зиму, про зимові явища, про зимові розваги тощо). Із задоволенням дітки розгадували загадки про зимові явища, про зимові розваги.
  • Удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки та чистомовки. Розвивали фонематичний слух, виконуючи завдання мовної вправи «Добери слова, що починаються на звук С та з», «Злови слово, де є звуки с та з».
  • Вправлялись виразнорозказувати вірші «Зайчикові вуха», «Снігова абетка».
  • Старанно виконували пальчикову гру «Зима».

На логіко-математичних заняттях дітки

  • навчились розгадувати кросворди,
  • в День Шахової Дошки вчились розрізняти стовпчики та рядки та вчились визначати «назву клітинки», будували у певних клітинках «Зашифровані букви та фігури», вчились діяти за вказівкою (не всім це вдавалось!).
  • Познайомились із «Математичною Пташкою» та її «Дзьобом» (знаками «більше» та «менше») та розв’язували завдання на порівняння множин та чисел із допомогою цих знаків,
  • продовжували вправлятись у вмінні розв’язувати приклади на додавання та віднімання (використовували за потреби допоміжний лічильний матеріал :пальці, олівці…), вчились читати приклади.
  • Познайомились із будовою годинника, вчились «встановлювати» названий час за допомогою великої та маленької стрілки.

На занятті «Дитина і навколишній світ» дітки познайомились із традиціями святкування Різдва,Старого Нового року

  • розвивали монологічне мовлення , покращували мовну дикцію, складаючи розповіді з власного досвіду про зимові канікули, про святкування Нового року, про те, як самі колядували.
  • виконували завдання дидактичної гри «Як до Нового року готуються?», «Твої веселі привітання» (дітки вчились висловлювати побажання ,привітання ),
  • відгадували новорічні загадки

На заняттях з розвитку мовлення

  • розвивали вміння відчувати риму, в грі «Добери риму» (щедрувати-дарувати, святковий-казковий, пісні-голосні….),
  • вчились добирати однокореневі слова (свято-святковий-святкувати; зима-зимовий-зимувати тощо).

Велику увагу впродовж тижня приділяли Правилам безпеки взимку:

  • Розвивали пояснювальне мовлення в бесіді «Що у зими веселого, що небезпечного»
  • Розвивали вміння дотримуватись правил безпеки під час зимових розваг, складаючи речення «Якщо….тоді» (про можливі наслідки необережних ігор із сніжками,час ожеледиці, катання на ковзанці, ходьба під дахами з бурульками, чи можна їсти сніг, бурульки тощо)

На заняттях дітки • познайомились і вчились розповідати про особливості обрядів українців на Різдво,

• дізнались про символи різдвяних свят,

• вчили колядки ,

• виконували завдання гри «Поясни слово» (малята пояснювали значення тематичних слів із словнику),

• виконували завдання ігор «Етикет зимових обрядів», «Святкові слова», «Назви зимове свято за описом».

• Впродовж тижня дітки слухали Різдвяні казки, казки та оповідки про Народження Христа, дізнались багато цікавого про традиції Різдвяних свят в Україні .

• виконували завдання гри «Слова-родичі» (наприклад : щедрий, щедрівка, щедрувати, щедрівник),

• творчої гри «Веселе щедрування» (дітки розігрували міні-діалоги між щедрівниками та господарями ),

• вивчили слова і рухи фізкультхвилинки «Щедрий вечір, добрий вечір».

Ввечері  в п’ятницю дітки всіх груп прийняли участь в Дійстві «Ой, прийшли до тебе три празники в гості» , під час якого дітки

• згадали про Різдвяні свята,всі зимові свята,

• символи Різдва,

• подивились ляльковий театр — Вертеп,

• потанцювали під музику «Різдвяних дзвоників»,

• малята гарно колядували, щедрували, засівали, співали різдвяні пісні, грали! Молодці!

Дякуємо батькам за гарні костюми для діток !

ВЕЛИКА ПОДЯКА матусі Ксюши за гарний подарунок – бейджики длч нашого проекта !(на жаль все ламається!).

************

На цьому тижні МИ всі весело привітали

нашого милого Данечку з Днем народження!

Бажаємо гарному хлопчику ще раз здійснення всіх мрій, щастя та здоров’я!

1

*************

Іменинники січня Вікуся 22.01. та Каріна 28.01.

*************

Шановні батьки!

Запрошуємо Вас на Батьківські Збори 21.01.16 о 17.30.

План Роботи:

1.Підготовка до школи 17.30-18.00

2.Організаційні питання 18.00-18.30

************

Бажаємо всім в Новому році злагоди, тепла люблячих сердець і міцного здоров’я !!!

З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s