21-25.12.15 Група «Волошка».

 

admin-ajaxТема тижня «Зимові розваги+Зимовий одяг».
Впродовж тижня дітки закріпили знання про природні умови зими ( зазвичай, а не цього року), що сприяють різноманітним дитячим розвагам, розвивали навички різних видів мовлення (монологічного, пояснювального, діалогічного), вчилися свідомо ставитися до свого здоров»я під час перебування на вулиці взимку.
На заняттях з художньої літератури

  • ознайомилися з тематичними віршами : відповідали на питання за їх змістом, вивчили напам»ять(Вірші: «Ковзани-пустуни», «Гра у сніжки»,
  • удосконалювали інтонаційну виразність, розповідаючи один одному вивчені твори.
  • Працювали над віршем Володимира Басюка «Білий сніг».
  • Вивчали напам’ять заклички про зиму.
  • Зимонько, де ти?
    Намети замети.
    Ми тебе стрічатимем
    З лижами, санчатами,
    З ковзанами на льоду.
    А зима гукає:
    – Йду!

На заняттях з Розвитку мовлення ми:
формували в дітей уміння давати повні й точні відповіді на запитання, аргументувати свої відповіді; вчилися майстерності «читати» малюнок, розуміти його зміст; збагачували словниковий запас дітей, розвивали усне зв’язне мовлення, вчили помічати зміни у природі, бути спостережливими; виховували любов до природи.

  • Розвивали діалогічне мовлення, приймаючи участь в бесіді за картиною «Прийшла зима»
    (розвивали уяву, відповідаючи на питання: Як художник передав настрій дітей? Як можна інакше назвати картину?
  • Закріплювали знання правил безпеки під час зимових розваг та вчились розмірковувати під час виконання Д/г «Подумай і скажи» (Напр.Кататися на санчатах краще за все кататися по вільній місцевості чи там, де ростуть кущі та дерева? Біля дороги чи в парку? Тощо)
  • Розвивали монологічне мовлення, виконуючи завдання мовної гри «Моя улюблена розвага» (діти складали розповідь про зимову забаву яка їм найбільше до вподоби за планом (напр.:Яка твоя улюблена зимова розвага,на чому ти любиш кататися?Розкажи які на вигляд твої санчата і т.д. )
  • Відгадували загадки про зимові явища, зимові розваги.
  • Працювали над малюнком «Ой весела в нас зима» .Складали розповіді за поданим планом: Яка пора року зображена? Чим вкрита земля і дерева? Що сталося з річкою? Чим займаються діти? і тд. (Діти обмірковують відповіді, пропонують власний варіант розповіді.)
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки, виконуючи завдання Д/Г «Додай слово-ознаку». (От випав сніг. Яка обнова! Зима тоді така … (чудова)).

На заняттях із ознайомлення із Довкіллям та Логіки дітки 

  • Закріплювали вміння класифікувати вбрання в залежності від пори року, вправлялись у вмінні визначати правильне розташування слів у реченнях про зимове вбрання в
    Д/г «Впорядкуй слова» (Напр. Тепла, Оленки, шапка, у (У Оленки тепла шапка). Зірвав, перехожого,з,вітер,капелюха,(Вітер зірвав з перехожого капелюха) і т.д.
  • Розвивали логічне мислення в Д/г «Зайди зайву річ» (Пальто, чоботи, шуба,плащ тощо)
  • Вправлялись у вмінні складати речення в теперішньому часі ( речення потрібно змінити так,щоб воно відповідало на питання Що робить? )в Д/г «Зміни речення» (Напр.: Саша одягнула теплу куртку. — Саша одягає теплу куртку.)
  • Розвивали швидкість мислення в Д/г «Скажи навпаки» (Одягати-знімати , застібати-розстібати, взувати-знімати тощо)

На фізкультурі діти теж розглядали зимові види спорту (по фото) та закріплювали їх назви.
На занятті з валеології ми:

1. Ознайомлювались з будовою і функцією травної систем, показали значення харчування у житті людини;
2. Закріпили знання дітей про раціональне харчування;
3. Закріпили знання про дотримання дітьми гігієнічних навичок і вміння;
4. Проводили з дітьми бесіду про режим харчування;

  • Знання закріплювали, виконуючи Д/Г «Як вживати?» (які продукти вживати сирими, які піддіються обробці)
  • Розвивали логічне мислення в Д/Г «Чи достатньо?» (наприклад — чи достатньо лише помити яблуко перед споживанням? Ні, потрібно ще помити руки і тд)
  • Закріплювали знання про культуру споживання їжі в Д/Г «Правила прийому їжі» (по черзі називали, що не можна робити: дивитись телевізор, розмовляти…)
  • Закріпили знання про корисні продукти в Д/Г «Наші вітаміни» (які вітаміни знаходяться і в яких продуктах, і чим вони корисні)
  • Закріпили вміння логічно мислити, свідомо ставитися до власного здоров’я в Д/Г «Правила Айболита» (правило перше: «Живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити» Як ви розумієте це правило? і тд)

На занятті з етики ми:
1.Формували в дітях розуміння необхідності дотримання правил поведінки і взаємин у групі. 2.Навчили дітей стратегії переговорів і дискусій у вирішенні конфліктів у групі.
Закріплювали отримані знання ,

  • виконуючи завдання Д/Г «Давайте привітаємося» (Діти по сигналу ведучого хаотично рухаються по кімнаті і вітаються з усіма, хто зустрічається на їхньому шляху. Вітатися треба певним чином: (• один хлопок — вітаємося за руку;• дві — плічками;• Три — спинками.)
  • відпочивали та розвивали вміння орієнтуватися в просторі в рухливій грі «Хто швидше?» (На підлозі лежать іграшки, але їх менше, ніж дітей на одну. Під веселу музику діти танцюють навколо іграшок. Музика зупинилася, діти беруть одну іграшку. Кому іграшки не вистачило, виходить з гри).
  • розвивали вміння розмірковувати Д/Г «Коли Я-звучить не красиво?» (діти стають у коло і починають по черзі розповідати, доходимо до висновку, що вихвалятись не красиво).
  • розвивали увагу, вміння слухати та чути інших в Д/Г «Найулюбленіша гра» (діти розповідають хто чим любить займатись, потім вихователь просить повторити одну дитину найулюбленішу справу іншої, коли діти не можуть пригадати, робимо висновок, що були не уважні і тому нічого не можемо згадати).
  • Розвивали вміння поважати інших, пояснювальне мовлення в Ігрових ситуаціях «А тобі приємно?» (наприклад :Дитина намагається щось розповісти комусь, а співрозмовник його перебиває, відволікається. -Тобі Приємно було спілкуватися ? А Чому ні? тощо)
  • Розвивали творчі здібності під час Драматизації казки «Колобок» (Вихователь запитує, чи всім було цікаво. Тому що діти чітко і виразно проговорювали слова, ніхто один одного не перебивав).
  • Розвивали вміння усвідомлювати необхідність дотримуватись правил в Д/Г «Правила нашої групи» (Всі разом складаємо правила: Будь доброзичливим. Пам’ятай про подяки — говори «чарівні» слова. Битися не можна. Вмієш сам — допоможи товаришеві. тощо)

Під час Дослідницької діяльності спостерігали «Вулкан» . Під час та після досліду повторили правила безпеки під час дослідів : Бути обережними. Чітко виконувати вказівки вихователя. Не нахиляйтеся до реагентів.
Дітки із задоволенням зробили аплікацію «Чарівне зимове деревце».
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s