14-18/12/15 Група «Волошка».

admin-ajax

Минулий тиждень — Тиждень Доброти.
Впродовж тижня сприяли формуванню ввічливого ставлення один до одного, формували потребу в здійсненні добрих справ, виховували доброзичливість, вміння бачити красу в повсякденному житті, вміння дарувати тепло і доброту, виховували у дітей вміння дорожити близькими людьми.
На занятті з Художньої література

  • працювали із твором
    В. Сухомлинського «Бо я людина» , вчились відповідати на питання повним реченням,
  • слухали вірші про добрі справи, про доброту «Твори добро».
  • Розвивали монологічне мовлення в бесіді «Що таке Добро та Зло».
  • Розвивали монологічне мовлення складаючи описові розповіді за ілюстраціями «Добрі та погані вчинки»
  • Розвивали вміння логічно мислити в Д/Гра «Докажи слівце».
  • Закріплювали знання ввічливих слів в Д/Гра «Ласкаве слово».
  • Вправлялись у вмінні добирати прикметники в зменшувально-пестливій формі в ДГ «Звернися ласкаво до членів родини»(Як ви звертаєтеся до своєї мами? (мама, матуся, мамочка, матусенько, рідненька, люба…)
    Як ви називаєте свого тата? (тату, татусю, татусику, дорогий…)Бабусю,Дідусю,..
  • Розвивали вміння складати розповіді з власного життя в ДГ «Мої добрі справи»
    На занятті з розвитку мовлення розвивали зв’язне мовлення
  • складаючи розповіді за картиною про святого Миколая ,
  • розвивали вміння розповідати вірш на пам’ять «Час Святого Миколая»
  • Розвивали вміння розмірковувати працюючи із прислів’ями:
    Світ не без добрих людей.
    Все добре переймай,а зла уникай.
    Добре діло роби сміливо.
    На заняттях з етики ми:
  • формували моральні якості у дітей за допомогою казки, продовжували розширювати область соціально-моральних орієнтацій і почуттів дітей, використовуючи реальні і казкові ситуації в ДГ «Добрі та погані справи в казках», Закріплювали образні уявлення про доброту і дружбу на основі сприйняття предметів і символів. Розвивали емпатію, здатність співпереживати. Спонукали використовувати засоби мовного етикету в практичних та ігрових ситуаціях..
  • Гра на розвиток дрібної моторики «Збери чарівні буси»,
  • тренінг «Як помиритися»,
  • дидактична гра «Дай оцінку вчинку», дидактична гра «Скажи і перейди», дидактична гра «Навпаки», «Чемні діти», «Виправ проблему».
    На заняттях з валеології:
    • формували у дітей свідоме ставлення до здорового способу життя.
    • уточнювали уявлення про характерні ознаки грипу та його профілактики
    • розвивали пізнавальний інтерес
    • виховували у дітей потребу піклуватися про своє здоров’я
    Бесіди про здоровий спосіб життя, дидактичні ігри «Здоровий малюк», «Рости здоровим! «, «Умій привітатись», «Що б зробив ти?».
    На занятті із дослідницької діяльності проводили досліди з водою, розвивали вміння розмірковувати, висловлювати власну думку.

З повагою. Ваші вихователі.

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s