7-11.12.15 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня «Зимонька-зима».

На занятті із Етики

  • удосконалювали вміння дітей у вживанні ввічливих слів;
  • вправлялись у вмінні розмірковувати , як можна словом або вчинком впливати на почуття і поведінку людей; добре, поважне ставлення один до одного; виховували ввічливість; розвивали вміння розмірковувати,
    На занятті із етики
  • провели роботу та обговорення оповідання «Чому світить місяць?»
  • Виконували завдання Д/Г «Чемні діти» (кожна дитина говорила «чарівне слово», головне правило не повторюватись)
  • Вправлялись у вмінні висловлювати власну думку, пояснюючи вислів : «душевно багата людина».
  • Розвивали вміння працювати над проблемними ситуаціями в Д/Г «Виправ проблему» (Напр: хлопчик запізнився, зайшов в групу, сказав лише: привіт. Що не так?)
  • Розвивали логічне мислення в Д/Г «Добре чи погано» (Напр: битись, дражнитись, допомогти мамі, прибратись в кімнаті …)
  • Розвивали творчі здібності в Д/Г «Що б ти зробив?» (Напр: твій друг штовхнув дівчинку, твоя реакція?)
    Тиждень присвятили темі «Зимонька-зима».
    На занятті із Художньої літератури
  • вчились називати зміни в природньому середовищі, пов»язані з приходом зими , продовжували знайомити дітей із перебігом і послідовністю сезонних змін ,уточнили та збагатили знання про зимові явища.
    На заняттях
  • читали та обговорювали вірш Лесі Українки «Літо краснеє минуло»
  • Розвивали діалогічне мовлення в бесіді «Зимові зміни «
  • Розвивали вміння добирати прикметники в Д/г «Добери гарне слово»(Напр. Зима красуня,…чарівниця,білосніжна . Сніг білий як,лебідь, пухнастий як пір»я,як вата.Мороз лютий,…… сердитий.)
  • Мовна гра «Розповідь про прихід зими»(Діти на основі особистого досвіду та спостережень,а також з допомогою складають зв»язну розповідь про прихід зими)
  • Розвивали вміння складати повні речення в Д/г «Сніг довкола»(Навпр. Де стрибають горобці? (Горобці стрибають по снігу)Їз чого ми ліпимо сніжки?(Сніжки ми ліпимо їз снігу)
    своїми сніжинками
  • працювали із приказками (розвивали пояснювальне мвоелння)
    Грудень рік кінчає, а зиму починає.
    Січень холодом пече, снігом, вітром січе.
    Літо запасає,а зима поїдає.

На логіко-математичних заняттях

  • розвивали вміння порівнювати предмети за довжиною, активізували вміння використовувати терміни (найдовший, коротший, ще коротший, найкоротший), за товщиною (най товщий, тонше, ще тонше, найтонший), за висотою (найвищий, нижче, ще нижче, найнижчий).
  • Розвивали логічне мислення, визначаючи послідовності в ДГ «Що наступне?»,
  • закріпили вміння розмірковувати в ДГ «Виправ помилку».
    ***********
    Шановні батьки!
    Нагадуємо про Зимове Свято 18.12.15 о 10.30. Батьків чекаємо о 10.00.
    Діти приходять в цей день, як звичайно на 8.30.
    Чекаємо з теплим настроєм та у змінному взутті!
  • Нагадуємо:

На свято 21.12.15 о 15.30 «Зустріч із Дідом Морозом» кожна родина

самостійно вдома вчить  з дитиною вірш.
***********
З повагою. Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s