7.12-11.12.15 молодша група «Веселка»

На цьому тижні ми з дітками розпочали розмову про холодну пору року та стали більше спостерігати за змінами погоди. Адже маленьким діткам ще важко зрозуміти, що на вулиці пора року — зима, але  відсутня найістотніша для малюків ознака — сніг. Багато діток вважають, що ще продовжується осінь. І поки ми всі разом чекаємо снігу, щоб настала справжня зима, ми назвали тему тижня «Коли надворі холодно».

Фото3759

Фото3761 Фото3762

Під час занять та спостережень дітки дізнавались про наступне:

-Якими справами вдома можуть займатись дорослі?

-Чим можуть зайнятись діти вдома і в садочку, коли погана погода для прогулянки?

-Що можуть робити разом дорослі і дітки?

-Як дітки можуть допомогти своїм рідним?

-Які ігри та іграшки найбільш улюблені?

-Як можна підвищити свій настрій?

-Як бути здоровим та міцним в холодну пору року?

-Як краще грати наодинці чи з друзями?

-Як запросити в гості? Що необхідно говорити?

-Як і чим пригощають гостей?

-Як поводити себе в гостях?

Щоб сформувати у діток певні уявлення по темі, ми застосовували наступні методи і прийоми:

  • Розглядали сюжетні ілюстрації.
  • Грали в настільні ігри «Сервіруємо стіл», «Магазин».
  • Читали художні твори.
  • Переглядали театральну виставу за казочкою «Колосок».
  • Складали речення за сюжетними картинками (Тато читає діткам книжку, Бабуся шиє плаття для ляльки тощо).
  • З допомогою вихователя складали розповідь «Граємось в кімнаті».
  • Підбирали іграшки, які підходять для гри в кімнаті та на вулиці.
  • Грали в сюжетні та рольові ігри: «В гостях», «Розмова по телефону», «Родина», «Лікарня».
  • Виконували аплікацію «Чайний сервіз».
  • Грали в розвивальні ігри, під час яких закріплювали та уточнювали знання про кольори предметів, розвивали творчі здібності та психічні процеси.

Фото3747 Фото3749

Під час ігор та занять у діток формували уявлення про предмети найближчого оточення, закріплювали знання про іграшки, уточнювали поняття «Чайний посуд» (назви, призначення). Під час мовленнєвих ігор та вправ вчили узгоджувати слова в реченні, вчились ставити запитальні речення стосовно перебування в гостях під час гри «Піклуємось про гостей»(Наприклад: Наталочка, що ви будете пити — чай чи компот?). Дітки вчились використовувати «чарівні слова» під час гри-запрошення (Наприклад: Зайчику, приходь, будь ласка, сьогодні до мене в гості). Ми знайомили малюків з правилами етикету при розмові по телефону, правильному звертаню один до одного для організації спільної гри.

Фото3741 Фото3754Фото3750

Під час логіко-математичних ігор ми з дітками продовжували вчитись рахувати предмети, розташовані в один ряд, в два ряди. Діти знайомі з різними величинами, тому вправлялись порівнювати предмети за різними ознаками: довжиною, шириною, товщиною та висотою. Діти не просто говорили, який предмет більший чи товщий, а намагались промовляти за зразком(Жовтий листочок товщий, ніж зелений). Ми повторювали з малятами частини доби та їх послідовність(ранок, день, вечір, ніч).  Для розвитку зорового сприймання грали в ігри «Склади ціле з частин» та «Якої іграшки не стало?»Фото3743Фото3751

Фото3736 Фото3738 Фото3739

Знайомство з природою дітки здійснювали під час прогулянок, де звертали увагу на похмуре небо та сонечко, яке світить і не гріє; вітер,який рухає гілочки дерев; одинокі краплинки-сніжинки, які можна було побачити на чорному одязі. Дітки розглянули ілюстрації та визначали, що вода може бути представлена різними явищами в природі: дощ, сніг, іній, крига, бурульки, роса, туман.  На занятті з природи дітки продовжили знайомство з водичкою, її властивостями(колір, запах, плинність). Під час досліду познайомились з процесом заварювання чаю, порівнювали холодну і гарячу водичку.

Фото3745Фото3744

Тиждень пройшов цікаво та швидко.

З найкращими побажаннями, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s