30.11-4.12.15 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема «Хто як до зими готувався».

На заняттях із Ознайомлення із Довкіллям розширювали знання діток про особливості життя тварин та птахів України в час підготовки до зими.

  • Розвивали діалогічне мовлення, приймаючи участь в бесіді «Як тварини та птахи готуються до зими»,
  • закріплювали знання про житло тварин та птахів , виконуючи завдання Д/г «Хто де живе?»)(закріплення форми місцевого відмінку іменників: лисиця живе в норі….),
  • вправлялись у вмінні класифікувати тварин та птахів за способом живлення (вчились розрізняти хижаків та рослиноїдних та всеїдних ),
  • закріплювали поняття доросла тварина та дитинча в Д/г «Чиє дитинча?»

Художня література .На занятті

  • працювали із казкою «Жадібні ведмежата» .Діти розвивали навички переказу, учились відповідати на запитання за змістом тексту , вправляти дітей у побудові речень, збагачували словниковий запас.
  • Розвивали пам’ять, увагу під час вивчення вірша «Ведмедик»,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні чистомовки та скоромовки.
  • Вчились виразно розповідати вірш»Білочка»

На заняттях з розвитку мовлення

  • розвивали вміння будувати речення в Д/г «Продовжи реченя», «Чи віриш ти?» , «Склади речення за малюнком»,
  • розвивали вміння розмірковувати в мовній вправі «Виправ речення»(+вправляти дітей у коригуванні змісту прослуханих речень, учити їх утворювати споріднені слова )
  • Розвивали монологічне мовлення під час складання описових розповідей про тварин за схемою,
  • розвивали вміння добирати слова-дії в Д/г «Підбери якомога більше слів які відповідають на питання що робить?, що роблять?»
  • Розвивали логічне мислення в Д\г «Придумай, про кого можна так сказати» (стрибає(хто ?).., крадеться (хто?) ,перевалюється(хто?), впадає в сплячку (хто?), замітає сліди(хто?), виє(хто?), клишоногий(хто?), хитрує(хто?)).
  • Розвивали логічне мислення в Д/г «Четвертий зайвий», «Знайди спільні ознаки» ,«Відгадай загадку»,
  • розвивали увагу в ДГ «Впізнай по силуету дитинчат диких тварин і в ДГ»Назви частини тіла диких тварин» (утворення присвійних прикметників: хвіст у ведмедя-ведмежий, хвіст у зайця-заячий і т.д. ) .
  • Почали довготривалі спостереження за зимуючими птахами на прогулянка (принесла годівничку Маша Гринь).

На логіко-математичних заняттях

  • закріпили вміння класифікувати геометричні фігури, закріпили ознаки фігур, їх елементи,
  • вправлялись у вмінні визначати «Зайву фігуру»,
  • закріплювали вміння розрізняти число та цифру 7, удосконалювали навички визначення складу числа 7,
  • розвивали вміння порівнювати фігури за розміром, використовуючи різні прийоми (на око, прикладанням, накладанням одної фігури на іншу), активізували словник дітей словами-термінами , порівнюючи за величиною (найбільший, менший, ще менший, найменший) за довжиною (найдовший, коротший, ще коротшій, найкоротший), за висотою (найвищий, нижчий, ще нижчий, найнижчий), за товщиною, розвивали увагу, окомір, визначаючи схожі фігури в ДГ «Знайди пари» (за різними ознаками :колір, форма),
  • вправлялись у вмінні викладати послідовності з геометричних фігур в ДГ «Що за чим?».
  • Відпочивали, виконуючи пальчикову гру «Вовчик».

На занятті із Валеології
• Закріпили уявлення дітей про пристосованість людини до зимових умов;
• познайомили з використанням факторів природного середовища для зміцнення здоров’я людини;
• дали уявлення про використання засобів народної медицини при простудних захворюваннях;
• познайомили з правилами поведінки при простудних захворюваннях;
• продовжували вчити дітей складати і вживати в мові складні речення з допоміжними словами «щоб», «тому що»;
• виховувати мовну активність.
Д/Г «Чому захворів» (діти по черзі, за схемою розповідають Тигрюлі чому він міг застудитись)
Д/Г «Можна-не можна» (- викликати лікаря, коли захворів;
-діставати ліки самому;
-істи морозиво, коли болить горло і тд.
Д/Г «Виклик лікаря» (діти по черзі імітують хворобу, та свої подальші дії, викликають лікаря за номером 03)
Д/Г «Щоб не хворіти» (передаючи естафету, діти відповідають чим ми займаємось, щоб не захворіти: фізкультурою, гімнастикою, загартовуємось і тд.)

На занятті із Дослідницької діяльності проводили Експеримент «Чудеса картоплі».
Під час експериментування формували розуміння необхідності безпечної поведінки під час експериментування та розвивали уяву , збагачували активний словник (крохмаль), вчились формулювати власну думку і позицію.
На занятті розширили знання діток про важливість застосування картоплі в житті людини в Д/Г «Важлива картопля» (діти по черзі, виходячи в коло, розповідають, що ми можемо зробити з картоплею: варити, пекти…). Метою досліду біло спостереження за процесом створення крохмалю (на тертці натерли картоплину, поклали її в стаканчики, налили води, перемішали. Потім злили всю суміш в банку, на банку натягували марлю, зачекали щоб осад осів, потім обережно злили воду, виклали осад на паперову серветку, зачекали, щоб він підсох, а потім роздивлялися його, порівнювали з мукою , спробували на дотик.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s