30.11-4.12.15 молодша група «Веселка»

Наш тиждень розпочався веселим Днем здоров’я, під час якого дітки з цікавістю дізнавались про небезпечні сірнички. Ми розповідали діткам про користь та шкоду вогню, запалювали свічку, читали «Кицькин дім» та грали в ігри. Діткам сподобалось бесіда при свічках, під час якої вони дізнавались про життя в давнину без світла. Малюки ділились своїм досвідом стосовно того, де вони бачать вогонь і як його можна використовувати.

Починаючи з вівторка, ми розпочали знайомство з новою темою «Пташки, яких ми знаємо», під час якої знайомились з найвідомішими птахами. Дітки мають гарну можливість поспостерігати за птахами в садочку, тому опанувати тему нам було легко.

Фото3691

Фото3692

Під час вивчення на заняттях та спостережень в природному довкіллі, ми формували уявлення про наступне:

-Види птахів та назви зимуючих птахів.

-Будова тіла птахів.

-Спосіб та місце життя.

-Чим харчуються пташечки?

-Для чого потрібні годівнички?

-Як  люди піклуються про пташок?

Дітки мали змогу під час ігор перевтілюватись і наслідувати поведінку птахів, їх голоси, повадки. Ми вчили діток підбирати назву пташки у відповідності до опису дорослим (Наприклад: маленький, швидкий та спритний…горобчик; чорна, поважна, велика…ворона тощо). Малюки спробували  описувати пташку з допомогою вихователя. Відгадували загадки про пташок та читали віршики, один з яких вчили напам’ять:

Я ладнаю годівнички

Для горобчика й синички,

Ще й малого снігурця.

Насиплю крихіт та пшонця.

Прилітайте, друзі милі,

Не лякайтесь заметілі.

Фото3702 Фото3703 Фото3704 Фото3705

Дітки спробували зліпити пташку з пластиліну, викладали пташку з геометричних фігурок та малювали олівчиком з допомогою трафаретів. Ми розглянули пташине пір’ячко та зернята, які їдять пташки.

    Під час логіко-математичних занять діти рахували пташок прямо та по порядку(перша, друга..). Вдосконалювали вміння дітей порівнювати дві групи множин (пташечки і ялинки) та відповідати на запитання (Скільки пташок?-5,  Скільки ялинок?-3, Кого більше? Кого менше? На скільки пташечок більше ніж ялинок? Як зробити так, щоб стало однаково?) Дітки викладали картину під диктовку та вправлялись у проговорюванні того, де знаходяться елементи картини (вгорі, внизу, праворуч, ліворуч). Грали в логічні ігри «Якої пташки не стало?», «Скажи навпаки».

Фото3684 Фото3686 Фото3687 Фото3688 Фото3689

   В повсякденному житті дітки займаються улюбленими справами: будують, грають з ляльками та машинками, малюють олівчиками та грають в настільно-друковані ігри. Деякі дітки з задоволенням допомагають у виготовленні «казкового міста добрих справ»(наклеювали кольорові смужки та камінчики) і з понеділка чекають на отримання довгожданих медалей.

Фото3695 Фото3697 Фото3698 Фото3699 Фото3700 Фото3706 Фото3707 Фото3708

Ось так швидко промайнув тиждень.

  ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Щоб наша група напередодні новорічних свят стала святковою, просимо Вас разом з дитинкою виготовити новорічну ялинку на свій смак з будь-яких матеріалів та передати в садочок

до 14 грудня. Бажаємо натхненя! Дякуємо за розуміння!

З побажаннями, гарних вихідних, Ваші вихователі.

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s