23-27.11.15 Група «Волошка».

admin-ajax

Тема «Про що розкажуть мої речі».

Впродовж тижня вивчали різноманіття вбрання, дізнавались про його призначення, вчились бережно ставитись до праці оточуючих та цінувати свої речі.
На занятті з розвитку мовлення

  • вправлялись у вмінні добирати прикметники до слів-назв вбрання в
    Д/г «Підбери якомога більше слів «(підбір слів що відповідають на питання який?яка?,підбір ознак до предметів. Напр.Куртка яка? Черевик Який?)
  • Д/г «Скажи ласкаво»( потрібно було придумати який одяг для мами- а який для доньки,(утворення зменшувальної форми іменників)напр.якщо мама одягне плаття то донечка платтячко і т.д.)
  • Д/г «Назви предмети по контурах» про що можна сказати мій, моя, моє, мої,(тут діти мали назвати що за предмет одягу зображений)після того як дитина називає предмет одягу вона має сказати напр. моя спідниця,мої шкарпетки.
  • Д/г»Підбери якомога більше слів до дій»( питання,а вони мають відповісти,показавши серед предметів одягу потрібну річ і сказати напр.Що можна зв»язати? Шарф можна зв»язати
  • Д/г «Зміни речення» (Напр.Саша пришив гудзик-Саша пришиває ґудзик)
    Порівнювали одяг (напр. шуба-тепла, довга…. а куртка — ……)
  • розвивали зв’язне мовлення, складаючи описові розповіді в Д/г «Розкажи про одяг» ,
  • Д/г «Сезонний одяг»- шукали одяг, який відповідає сезонним змінам, тобто літній, зимовий, осінній…
    Дійшли до висновку, що не лише вітаміни нам допомають берегти своє здоров»я, а й правильний одяг, зимою тепло одягатись і тд…

На занятті з Валеології формували у дітей ціннісне ставлення до свого здоров’я; закріпили знання про вітаміни, їх значення в житті людини; розширювали уявлення дітей про лікарські рослини та їх застосування; вчили складати розповідь за допомогою схем-малюнків; вдосконалювали знання дітей про пошту як установу зв’язку, її призначення.

  • Відгадували загадки і знаходили овоч чи фрукт
  • Д/г «Склади розповідь»- за схемою малюнків (розповідали який вітамін (назва) і де знаходиться (в якому овочі чи фрукті), чим корисний).
  • Вивчили назви вітамінів (саме як називаються і що схожі на українські літери, але звуться інакше)
  • Д/г «Добрі травинки» — повторювали назви лікарських рослин і для чого вони. Напр-д: подорожник від…

На занятті з Етики познайомились з історією одягу; формували уявлення дітей про призначення одягу; поглиблювали і розширювали знання дітей про сезонний одяг і його значення для здоров’я людини; закріплювали навички одягання; розвивали мислення, кмітливість, вчились оцінювати свій зовнішній вигляд, усувати неполадки в одязі (доступні дітям).

  • Д/г «Як зустрінеш?» ( Якими словами зустрічаєш свого друга:
    — Після відпочинку;
    — після хвороби
    -в новому одязі?
    повністю моделювали ситуацію і складали речення)
    Конкурс «Хто найкраще знає словничок з етики?» (технологія незакінченого речення).
  • Бесіда «Про одяг» (розповідалась історія, що з одягу можна дізнатись що це за людина, Д/г «Дізнайся за одягом » ( люди різних професій)
  • Д/г «Дізнайся за описом» (описували дітей — інші відгадували)
  • Д/г «Що для чого» (розглядали картинки де дівчина не правильно одягнена: шуба й босоніжки…Розповідали що не так, і що б порадили одягнути )

Дослідницька діяльність . Тема «Експеримент зі звуком».
Дізнались що таке «звукові хвилі», «побачили» їх та сворювали їх самі. На посудині, зверху, натягнута плівка, зверху сіль, під час ударів об залізну миску сіль підстрибувала, тим самим показувала дію звукових хвиль.
В середу батьки були запрошені на відкрите Інтегроване заняття (Розвиток мовлення+ Логіка+ математика).
Програмові завдання відрізнялися для першої та другої підгруп. В другу підгупу запрошені діти, які молодші за віком, новенькі та діти, які рідко відвідували заняття.
Короткі програмові завдання 1 підгрупи:
1. Коло Дружби +Вітання , Чистомовка, пальчикова гімнастика, фізкультхвилинка (фонематична компетенція+відчуття рими+використання оздоровчих технологій під час учбового процесу)
2. Дидактична гра (ДГ)«Визнач імена гостей» (розвиток пізнавальних процесів : логічне мислення+короткочасна пам’ять+увага +дослідження гнучкості мислення)
3. ДГ «Виправ і поясни» ( Після прослуховування речення діти розвивали Критичність розуму, що характеризується вмінням дитини об’єктивно оцінювати свої та чужі думки, ретельно доводити й всебічно перевіряти всі висунуті положення та висновки+вправлялись у вмінні висловлювати оціночні судження+вправлялись у вмінні робити висновки+вчились розмірковувати+вчились встановлювати причинно-наслідкові зв’язки+удосконалення монологічного мовлення при складанні пояснювальних речень+вміння класифікувати об’єкти довкілля )
4. ДГ «Де чий будинок?» (вдосконалюється здатність дітей формулювати судження і робити умовиводи+вміння використовувати елементи алгоритмічного мислення + вправляння у вмінні самостійного «читання» плану+знання фігур)
5. ДГ «Назвіть протилежне слово» (дослідження логіки мисленнєвої діяльності + швидкість мислення)
6. ДГ «Цифри –сусіди» (швидкість мислення+ пам’ять+вміння визначати що іде «попереду» та яке «наступне»)
7. ДГ «Яке речення зайве?» (дослідження рівня узагальнення в мисленні+увага+короткочасна пам’ять + розвиток мовлення)
8. ДГ «Вгадай товар» (створення загадки про товар-створення образів на основі словесного опису та відгадування задуманого образу + розвиток мовлення)
9. ДГ «Магазин» (орієнтуванння впросторі+ вміння називати себе на ім’я та по батькові+розвиток мовлення)
10. ДГ «Опиши товар» (вміння змінювати іменники та прикметники в однині за відмінками+вправляння у складанні речень із заданими словосполученнями+словникова робота –добір прикметників до іменників+розвиток логічного мислення-вміння користуватися схемою)
11. Дг «Скільки ми мандрували» (орієнтування в часі: частини доби+ орієнтування у днях вчора, сьогодні, завтра+ елементи моделювання – «Модель Часу»)
12. ДГ «Числовий ряд» (знання послідовності цифр)
13. «Порахуй подарунки» (вміння складати приклади за життєвими ситуаціями+ читання прикладів+ вміння добирати відповідні знаки)
14. ДГ «Парочки» (розвиток логічного мислення-вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки+розвиток пояснювального мовлення+розвиток вміння користуватися схемами).
Програмові завдання Заняття другої підгруппи:
1. Коло Дружби +Вітання , Чистомовка, пальчикова гімнастика,фізкультхвилинка (фонематична компетенція+відчуття рими+використання оздоровчих технологій під час учбового процесу)
2. ДГ «Орієнтування в часі» (вміння визначати послідовність пор року, днів тижня,частин доби)
3. ДГ «Правильно-неправильно» (Після прослуховування речення діти розвивали Критичність розуму, що характеризується вмінням дитини об’єктивно оцінювати чужі думки, ретельно перевіряти всі висунуті положення та висновки , вправлялись у вмінні висловлювати оціночні судження)
4. ДГ «Назвіть протилежне слово» (дослідження логіки мисленнєвої діяльності + швидкість мислення)
5. ДГ «Цифри –сусіди» (швидкість мислення+ пам’ять+вміння визначати що іде «попереду» та яке «наступне»)
6. ДГ «Що зайве»?» (дослідження рівня узагальнення в мисленні+знання узагальнюючих понять + розвиток мовлення)
7. ДГ «Який товар по порядку» (порядкова лічба+увага)
8. ДГ «Числовий ряд» (знання послідовності цифр)
9. ДГ «В галантерейному магазині» (порівняння двох множин+орієнтування в просторі(ліворуч-праворуч, вгорі-внизу, верхня-нижня)+розвиток слухового аналізатора+вміння визначати «на скільки більше», «на скільки менше?»+ розвиток дрібної моторики)
10. ДГ «Фігури» (розвиток слухової уваги+логічне мислення+класифікація геометричних фігур)
11. ДГ «Чарівні слова» (вміння використовувати слова ввічливості, компліменти).
************

У четвер всі Волошки вітали

Настеньку Парило

з ДНЕМ НАРОДЖЕННЯ!

901836453

ВЕЛИКА ПОДЯКА батькам Вови за вміння

ДІЛИТИСЯ іграшками з дітками групи!

*************
До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s