9-13/11/15 Старша група «Волошка».

admin-ajax

Тема тижня «Бережімо нашу Землю».
На заняттях дітки розмірковували про вплив людини на природу. Вчились розуміти значення природи для людини, розмірковували про важливість відповідального ставлення до рідної  природи. На заняттях

  • розвивали діалогічне мовлення, приймаючи участь в бесіді «Охорона природи,
  • приймали участь в творчій грі «Червона книга України» (діти складали монологи від імені природних об’єктів-рослин України, які занесені в Червону книгу).
  • На заняттях вчились розмірковувати, логічно закінчувати розпочате речення в Д/г «Поміркуй і скажи».
  • Розвивали вміння складати загадки про об’єкти природи.
  • Розвивали вміння добирати слова-ознаки, виконуючи завдання творчої гри » Д/г «Хто більше?»
    На заняттях з Валеології та Безпеки досліджували лікарські рослини.
  • Розглядали засушені лікарські рослини : ромашку, м’яту, шипшину.
  • Вчились описувати картинки з лікарськими рослинами.
  • Дітки приймали участь в бесіді «Обережно, отруйні рослини. Правила поведінки в природі».
    На заняттях з художньої літератури працювали із казкою «Брилик» та «Як Дениско відпочивав»
    (вчились відповідати на питання повними реченнями), слухали вірш «Природа рідного Краю», удосконалювали зв’язне мовлення, працюючи із скоромовками та чистомовками по темі тижня.
    На заняттях з Рідної природи
  • вчились класифікувати об’єкти Довкілля на живу, неживу природу та предмети, що створені руками людини.
  • Розвивали вміння розмірковувати, складаючи Правила поведінки в природі . (Не ходити в лісі одному без дорослих. Не зривати і не куштувати невідомі ягоди, плоди, рослини.Не смітити.Не розпалювати вогнища. Не розорювати мурашники і гнізда. Не ламати кущі, дерева. Не галасувати.).
  • Розвивали діалогічне мовлення в бесіді «Хто як до зими готується».
    На логіко-математичних заняттях
  • повторили порядкову лічбу,
  • вправлялись у вмінні викладати числовий ряд в прямому та зворотному порядку,
  • розвивали вміння порівнювати предмети за розміром –за величиною , довжиною, шириною, довжиною, вчились серію вати предмети , порівнюючи їх за різними ознаками,
  • розвивали вміння добирати антоніми в грі «Скажи навпаки»,
  • удосконалювали навички орієнтування в часі (визначали частини доби, дні тижня, пори року, місяці осені по порядку, що попереднє, а що наступне, що знаходить «між…»),
  • розвивали вміння складати та розв’язувати приклади на додавання та віднімання, складаючи їх з життєвих ситуацій, які розповідали «гості занять» (різні іграшки),
  • продовжували вчитись визначати склад чисел (3, 4,5,6).
    До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s