9-13.11.15 Старша група «Соняшник».

admin-ajax (1)

Тема тижня «Транспорт».
Впродовж тижня дітки розширювали уявлення дітей про транспортні засоби, вчились класифікувати транспортні засоби, закріплювали знання правил дорожнього руху, вчились відповідально ставитись до власного здоров’я та життя, дізнались про користь транспорту та шкоду , яку завдає транспорт природі.На заняттях з розвитку мовлення

  • Розвивали розповідне мовлення, пам’ять, образне мислення складаючи речення про транспорт.
  • Розвивали логічне мислення в грі «Закінчи слово»,
  • збагачували словник дітей ключовими словами про водний транспорт, професії людей, що працюють на кораблях, дізнались про специфічну форму, предмети, що пов’язані із водним транспортом,
  • Розширили знання дітей про види транспорту, відмінності у давньому та сучасному транспорті, транспорті міста та села
  • Спонукали дітей до утворення складних слів (вода+воз=водовіз,молоко+віз=молоковіз,бензин+воз=бензовоз тощо),
  • вправлялись у вмінні правильно узгоджувати прийменники з іменниками (на рефрижераторі, під вантажівкою, за бульдозером, над літаком, ..тощо)
  • Закріплювали знання , виконуючи завдання ДГ «Види транспорту», «Професії на транспорті», «Що перевозять?»,
  • розвивали увагу, логічне мислення, складаючи загадки про транспорт «Опиши та вгадай»,
  • розширили активний словник дітей словами-назвами, пов’язаними із різними видами транспорту,
  • вправлялись у вмінні підбирати слова-дії в грі «Що робить?».
    На заняттях з розвитку мовлення
  • розвивали пам’ять, увагу повторюючи вірш про літак,
  • удосконалювали звуковимову, повторюючи тематичні скоромовки та чистомовки, відпочивали, виконуючи тематичні пальчикові гімнастики та фізкультхвилинку.
    На занятті з логіко-математики транспорт
  • удосконалювали вміння складати та розв’язувати приклади на додавання та віднімання,
  • удосконалювали навички порядкової лічби «Який транспорт по порядку»,
  • удосконалювали вміння визначати склад числа (в межах 6),
  • розвивали дрібну моторику пальців рук, виконуючи завдання з лічильними паличками «Виконай за схемою».
  • закріплювали вміння орієнтуватися в часі (пори року, дні тижня, частини доби, вчора, сьогодні, завтра).
  • вправлялись у вмінні порівнювати предмети за величиною та встановлювати закономірності в розташуванні в залежності від збільшення та зменшення величини (найвищий, нижче, ще нижче, найнижчий; найкоротший, довший, ще довший, найдовший).
    ***************************************
    ОГОЛОШЕННЯ.
    Шановні батьки!
    В середу 18.11.15 о 9.00 запрошуємо Вас на відкрите заняття з грамоти.
    ***
    Шановні батьки!
    В четвер 19.11.15 о 17.30. запрошуємо Вас на батьківські збори.
    ***
    Шановні батьки!
    Запрошуємо Вас на «Зимову казку» 18.12.15 (п’ятниця) о 15.30.
    ***
    В понеділок ми будемо вітати Матвійчика !
    ***
    До зустрічі в понеділок. З повагою. Ваші вихователі

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s