9.11-13.11.15. молодша група «Веселка»

На цьому тижні дітки опановували нову тему, яка виявилась дуже близькою, цікавою та сподобалась як хлопчикам так і дівчаткам. «У світі транспорту» — так ми назвали наш тиждень, впродовж якого повторювали і правила дорожнього руху, і говорили про різні види машин і не тільки.

Фото3614 Фото3615 Фото3616 Фото3617

Під час занять дітки дізнавались про наступне:

— Якими бувають машини?

— Кого і що перевозять машини?

— Як назвати одним словом різні машини, літаки, кораблі?

— Що є у машини? З яких частин складається машина?

— Хто керує різним транспортом?

— Чим схожі і чим відрізняються машини?

— Без чого машина не може їхати?

— Де рухаються потяги, трамваї, метро, автобуси, літаки та кораблі?

— Як називаються люди, які користуються транспортом?

Щоб відповісти на ці та інші запитання ми з дітками розглядали багато ілюстрацій та фотографій з зображенням транспорту, відгадували загадки про транспорт, читали коротенькі віршики та імітували звуки машини, літака. Багато рухових вправ дітки виконали, уявляючи себе водіями автобуса, машини, тролейбуса, вантажної машини. Дітки познайомились з назвами транспорта, в залежності від того, де він рухається — водний, повітряний, наземний; в залежності від того, кого і що перевозить — вантажний та пасажирський. Ми проговорювали про правила поведінки в міському транспорті та про правила дорожнього руху. Малюки ділились досвідом один з одним, на якому ж транспорті їм подобається, а на чому вони не їздили.

Під час виконання творчих ігор та розвивальних вправ  діти  складали цілу картинку з окремих частин (різний транспорт), вчились складати речення за сюжетними та предметними ілюстраціями. Дітки виготовляли світлофор способом аплікації та грали в гру, обираючи собі роль пасажира, водія, пішохода.  Під час будівельно-конструктивних ігор малята будували дороги та тонелі для машин. Ми почали вчитичь складати пазли та вирішувати найпростіші головоломки про транспорт. Розширенню уявлень дітей також сприяли настільні ігри «Спеціальний транспорт» та «Лото»(про машини). Дітки підбирали за власним бажанням віконця різної форми для паперового автобуса, грали в гру з іграшковими машинами «Якої машини не стало?» Тематичною була і фізкультхвилинка, яку ми вивчили:

Паровоз гудок подав

І по колії помчав.

Всіх забрав з собой в вгон,

Залишивсь пустим перон.

Швидше всі місця займайте

Та у подорож рушайте.

Фото3609 Фото3610 Фото3611 Фото3612

Фото3604 Фото3606 Фото3607 Фото3608

 Під час логіко-математичних вправ та занять  дітки здійснювали уявну подорож на транспорті та рахували машини в межах 5, порівнюючи їх зовнішній вигляд. Продовжили вчитись порівнювати множини(для кожної машини один пасажир) та відповідати на запитання «Скільки машин?», «Скільки пасажирів?», «Кого більше пасажирів чи машин?», «Як зробити, щоб стало однаково, порівну?». Закріплювали ми також уявлення про величину предметів(висоту: високий, середній, низенький та довжину: довгий, середній, короткий). Ми продовжуємо працювати з роздатковим матеріалом майже на кожному занятті: палички, пластмасові геометричні фігурки, гудзики, каштани, жолуді тощо. Це з одного боку розвиває дрібну моторику, з іншого формує просторові уявлення у дітей, коли вони викладають певний об’єкт з цього матеріалу.

 Спілкуючись з природним довкіллям, дітки спостерігали як ростуть та цвітуть квіточки в куточку природи, помітили що в садочку ще цвітуть квіти на подвір’ї (це були хризантеми). Ми спостерігали за птахами, які швидко літають і порівнювали їх з літачком. Під час заняття дітки познайомились з об’єктами «живої» та «неживої» природи (чому вони так називаються і чим відрізняються), провели досліди з землею та пісочком і визначились, що в землі можуть рости рослини, а в пісочку — ні. Кожного дня ми спостерігаємо за погодою і визначаємо її стан, позначаючи в календарі. А в групі ми слідкуємо за кімнатними рослинами, і  дітки допомагають їх поливати.

 В повсякденному житті продовжують бути актуальними сюжетно-рольові ігри «Лікарня», «Перукарня», «Будівельники». Дітки з задоволенням самостійно переглядають книжечки та грають в настільні ігри. Багатьох діток цікавить малювання, і ми звертаємо увагу на правильність тримання олівця дітками. Швидко міняються уподобання діток, але вже вони вчаться вже грати «Разом», домовляються один з одним з допомогою іграшкового телефона, починають ділитись іграшками, дякують і вибачаються. Потихеньку ми все більше підростаємо.

Фото3618 Фото3619 Фото3620 Фото3622 Фото3623 Фото3624 Фото3625

Приємно, що деякі дітки вже вміють вивертати колготки та складати свої речі в шафку, коли ми переодягаємось з прогулянки. Деякі намагаються одягатись самостійно і одягати свого сусіда. Малята хочуть допомагати нести іграшки, швидко витрушують та збирають іграшки після прогулянки та вже з нетерпінням чекають медалі, які ми будем їм давати за гані та добрі справи.

Ось таке воно життя малюків. Іноді, навіть все не можемо показати на фотографіях та описати.

З побажаннями, гарних вихідних, Ваші вихователі.

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s