Пізнайко

19 — 23 листопада

Цього тижня ми розмовляли про птахів, що залишаються з нами зимувати

Ознайомлення з навколишнім + розвиток мовленння

— дітки ознайомилися з птахами, що зимують у наших широтах — горобці, синиці, сороки, ворони, голуби, дятли, снігури

 — вчилися описувати цих пташок українською мовою

— складали описову розповідь за картиною «Птахи відлітають у вирій», ознайомилися з поняттям «вирій»

— поговорили про те, чим харчуються ці птахи і чому вони залишаються зимувати

— повторили скоромовку про сороку “Скрекоче сорока строката кароока”

— відгадували загадки про пташок

— старші дітки відвідали заняття з грамоти і продовжили готувати руку до письма

Математика

— цього тижня дітки продовжили  вчитися рахувати нна дотик

— молодші дітки продовжили вчитися порівнювати множини предметів, закріплювали поняття більше-менше, порівну

 — стрші визначали точну кількість предметів, на скільки більше, менше, маніпулювали з множинами

— закріплювали назви геометричних фігур у грі «Яка фігуга зайва?» та вчилися доводити свою думку

— продовжили вивчати склад числа, допомагали мені у виготовленні дидактичної гри на закріплення цього поняття

Малювання

Цього разу ми відправилися у Помаранчеве королівство, і за допомогою цього радісного кольору виготовили горобинку для наших снігурів за допоогою жатого паперу. А також ми вчилися правильно дозувати жовту і червону фарбу, щоб отримати гарний помаранчевий колір!

Під час самостійної художньої діяльності дітки виготовили просто неймовірних комашок на справжніх осінніх листочках! Тепер вони живуть у нас на пеньочку!При цьому ми змішували різні фарби між собою і дивилися, що з цього виходить.

Ліплення

А з пластиліну ми зліпили дуже кумедних снігурів та синичок! В процесі дітки продовжили вчитися скочувати кулю, ковбаску різної товщини, розплющювати їх!Тепер наші пташки сидять на водопої))

Англійська мова

Цього тижня ми завершили вивчення теми “Кольори” / “Colours”

гралися в ігри “What is missing?” (де дітки називали ту картку, яка пропала)

дітки називали улюблений колір і відпрацьовували конструкцію I like..(я люблю)

повторювали віршик 

Red and green

And yellow ball

I can see

Near the wall

співали пісеньку “I like red”

I like red

I like green

I like yellow

I like blue(2)

Touch your head, touch your shuolders, touch your knees, touch your toes

(Повторюється з іншими кольорами та іншими частинами тіла)

А ще дітки намалювали кольорову веселку, використовуючи ті кольори, що я назвала англійською мовою

Фізичний розвиток

— рухливі ігри “Море хвилюється”, “У ведмедя у бору…”

— заняття з хореографїї

— похід в басейн

— пальчикові ігри

Чекаю вас усіх здових і в гарному настрої в понеділок!

З повагою, Ільдана Володимирівна

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s