Пізнайко

12 — 16 листопада

Цього тижня ми продовжили блукати лісом і зустрілися з його найцікавішими мешканцями — лісовими звірятами.

Ознайомлення з навколишнім + розвиток мовленння

 — дітки розглядали зображення лісових тварин, відгадували загадки про них і дізналися цікаві подробиці про їх життя

— молодші діти вчилися описувати зовнішність тварин, а старші намагалися придумати казку на основі сюжетної картини «Осінь в лісі»

— молодші дітки вивчали віршик-пальчикову гімнастику про зайчат «На зеленому лужку стрибав зайчик в кожушку»

— старші вивчали скоромовку про сороку «Скрекоче сорока строката кароока»

— також старші дітки успішно відвідали заняття з грамоти і продовжили готувати руку до письма

Математика

— молодші дітки продовжили вчитися порівнювати множини предметів, закріплювали поняття більше-менше, порівну

—  як зовсім дорослі «писали» математичний диктант, викладаючи на картку геометричні фігури у певній послідовності

— старші дітки вправлялися у прямій і зворотній лічбі

—  продовжували вчитися позначати нерівності предметів за допомогою цифр і знаків

— продовжили вивчати дні тижня, починати відлік не лише з понеділка

— визначали кількість днів у тижні, кількість тижнів у місяці, к-ть місяців в порі року і тд

Малювання

Цього тижня ми з героєм нашої казки відправилися у Жовте королівство, пригадали які предмети бувають жовтими, визначали емоції, що викликає цей колір  і намалювали за допомогою губки чудові осінні листочки способом «негативу», які тепер прикрашають нашу кімнату!

Аплікація

На занятті з аплікації ми пригадали все , що ми знаємо про чудових колючих звірят — Їжачків, а потім старші дітки самостійно вирізали частини тіла їжачка по контуру, вчилися вирізати носик-кружечок без контуру, і разом з молодшими — клеїти цю красу на папір, враховуючи особливості розміру об’єкта і композиції. Оздобили роботу ми за допомогою природного матеріалу — осінніх листочків та блискучої фарби))

А ще ми доробили  «Мухоморчики», які почали робити минулого тижня за допомогою червоної фарби, мила і трубочки! Методом видування пузирів ми зробили шляпки грибочків, приклеїли їх до ніжок, оздобили говрованим папером «спідничку» і приклеїли до великого пня)

Англійська мова

Цього разу ми вивчали  тему «Кольори»

Словничок: red, yellow, green, blue, white, black, brown, pink, violet, orange, purple, grey.

Гралися в ігри:

«Point the right card»

«If you wearing red today» — (дітки мають встати, якщо в їх одязі присутній названий колір)

If you wearing red today, red today, red today,

If you wearing red today, — stand up and say Hurray»

Слухали пісеньку «I like red»

Знайомилися з літерою «Bb»

Вивчали віршик

Red and green

And yellow ball

I can see

Near the wall

Фізичний розвиток

— рухливі ігри “Вгадай тваринку”, “У ведмедя у бору…”

— заняття з хореографїї

— похід в басейн

— пальчикові ігри

Чекаю вас усіх здових і в гарному настрої в понеділок!

З повагою, Ільдана Володимирівна

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

w

Connecting to %s