Пізнайко

05 — 09 листопада

Цього тижня ми з дітками вирушили у подорож до лісу і дізналися багато нового і цікавого!

Ознайомлення з навколишнім + розвиток мовленння

— «гуляючи» лісом, ми спілкувалися про те, що таке ліс взагалі, чим він різниться від інших місцевостей

— визначили, що ліс чимось схожий на будинок, в якому живуть різні рослини і тварини, і у нього також є поверхи (перший — трава, гриби, другий — кущі, третій — невисокі дерева, четвертий — дерева-велетні)

— поговорили про різницю між деревами і кущами (у дерева 1 стовбур, у куща — багато тоненьких)

— пригадали знайомі нам гриби, гралися в гру на увагу — «їстівний/отруйний»

— молодші дітки слухали віршик зі звуконаслідуванням на звук -ш-

На горішині горішки

шаруділи тишком-нишком

шур-шур-шур та шу-шу-шу

я зернята колишу

В лісі не шуміть малята

сплять у ліжечках звірята

ш-ш-ш!

— а старші дітки вивчали скоромовку на звук -Ж-

«В жовтні грають жабки жовті в жваві піжмурки у Жовкві»

— виконували гімнастику для язичка

— старші дітки з задоволенням відвідали заняття з грамоти

Математика

— закріплювали назви і ознаки геометричних фігур у грі «На що схоже»

— продовжили вивчати склад числа

— вчилися орієнтуватися у просторі у грі «Пошук скарбів»

— продовжили вчитися диференціювати поняття число і цифра

— робили прописи з цифрою 1

Малювання  

Цього тижня дітки послухали початок чудової казки про Веселку і хлопчика, який мріє стати художником. Разом з хлопчиком ми вирушили у цікаву подорож королівствами кольорів, по успішному завершенні якої, дітки отримають чарівний пензлик і зможуть стати справжніми художниками! А першим ми відвідали  Червоне королівство!

-ми поговорили про червоний колір, пригадали що у світі буває червоним

— намагалися відчути, яку емоцію викликає цей колір

— за допомогою наших долоньок ми створили чудових снігурів, що тепер живуть на стіні нашої групи!Обов’язково приходьте подивитися!

Ліплення

А за допомогою пластиліну ми оживили нашу осінню композицію, заселивши її лісовими звірятами. В процесі дітки вчилися скочувати різні форми, а саме — кульку, ковбаску, лепешку, з’єднавши які ми створили справжніх зайчиків, лисичок і білочку!Головне було пригадати частини тіла тваринок, і їх місцерозташування;))

Англійська мова

Цього тижня ми почали вивчати тему “Частини тіла”

Словничок : eyes, nose, mouth, ears, cheeks, head,  shoulders, hands, knees, toes, neck, back. 

Гралися в ігри:

«Touch your…» (дітки мали торкнутися названої частини тіла)

«School» (Дітки уявили себе школярами і називали ті частини тіла, що я малювала на дошці, а потім кожен підходив до дошки з указкою, і «вчив» словам «учнів»)

Слухали і вивчали віршик «I have»

I have a head
It’s very well
I have a nose.
So I can smell.
I have eyes
So I can see
I have ears
So I can hear.
I have feet
So I can walk
I have mouth
So i can talk!

Співали пісеньки з рухливим супроводом «Head, shoulders, knees & toes», «Wiggle song»,  “Hokey-Pokey”

Фізичний розвиток

— рухливі ігри “Квач”, “У ведмедя у бору…”

— заняття з хореографїї

— похід в басейн

— пальчикові ігри

До понеділка! 

Приємних вихідних!  

З повагою, Ільдана Володимирівна

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s